• FjärilVingad73

Helkroppstråden

Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 12:40:17 följande:
    Jag är mest nyfiken på vad det är som driver så många människor, oftast tjejer, till att klä av sig och blotta sin mer eller mindre nakna kropp så som bröst rumpa mage och liknande??

Är det enda sättet som ni kan få uppmärksamhet och bekräftelse? Vilken bild vill ni ge utav er själva samt tjejer rent allmänt? Eller är det så som dagens ungdom fungerar idag, att ju mer man visar desto mer poppis blir man?
    Japp, det här är vår ENDA chans att få bekräftelse på att vi duger, och därför visar vi mer och mer och mer... *dryper av ironi*
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • vonKatt
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-20 13:18:30 följande:
    Japp, det här är vår ENDA chans att få bekräftelse på att vi duger, och därför visar vi mer och mer och mer... *dryper av ironi*

Cool Jag klär av mig på jobbet också, och på mitt gym, och när jag är ute på krogen. Annars VET jag liksom inte om jag duger som människa eller inte! *fortsätter ironin*

Kära Anonym (inte mig) Här inne uppskattar vi om vi slipper älta frågeställningar gällande vad som driver oss att posta bilder. Vi anser att vi är normalt funtade människor med normala arbeten, normala familjesituationer, normala liv helt enkelt som tycker att Helkroppstråden är rolig och uppfriskande. VI tycker om varandra, vi som återkommer och skriver och postar flitigt, precis på samma sätt som man kan tycka en annan tråd är underhållande men som har något annat ämne.

Notera att de markerade orden är vad som driver mig.   

Prrr!
  • NyttNamn
    vonKatt skrev 2013-09-20 13:30:54 följande:
     Jag klär av mig på jobbet också, och på mitt gym, och när jag är ute på krogen. Annars VET jag liksom inte om jag duger som människa eller inte! *fortsätter ironin* Kära Anonym (inte mig) Här inne uppskattar vi om vi slipper älta frågeställningar gällande vad som driver oss att posta bilder. Vi anser att vi är normalt funtade människor med normala arbeten, normala familjesituationer, normala liv helt enkelt som tycker att Helkroppstråden är rolig och uppfriskande. VI tycker om varandra, vi som återkommer och skriver och postar flitigt, precis på samma sätt som man kan tycka en annan tråd är underhållande men som har något annat ämne. Notera att de markerade orden är vad som driver mig.       
    Prrr!

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Hunters Gaze skrev 2013-09-20 10:06:27 följande:

Eff skrev 2013-09-20 10:26:35 följande:
    NN - underbart!!

Tack!!
    Pour some sugar on me...
  • Mattias39

Cool Jag klär av mig på jobbet också, och på mitt gym, och när jag är ute på krogen. Annars VET jag liksom inte om jag duger som människa eller inte! *fortsätter ironin*

Kära Anonym (inte mig) Här inne uppskattar vi om vi slipper älta frågeställningar gällande vad som driver oss att posta bilder. Vi anser att vi är normalt funtade människor med normala arbeten, normala familjesituationer, normala liv helt enkelt som tycker att Helkroppstråden är rolig och uppfriskande. VI tycker om varandra, vi som återkommer och skriver och postar flitigt, precis på samma sätt som man kan tycka en annan tråd är underhållande men som har något annat ämne.

• Anonym (inte mig)

Okej, så ni ser inte en viss koppling till unga tjejer som fläker ut sig på nätet för att få bekräftelse, när deras mammor gör likadant? Alla dem som inte har dessa fina kroppar, men okej, inser att det är lönlöst föra en diskussion här inne. Tycker bara det är märkligt att Sveriges största forum ska användas att boosta sina dåliga självförtroende genom att lägga ut bilder på sina rövar pattar och liknande, men men.

• Anonym (inte mig)

Ja det gör du säkert, det säger ju mer om dig som person och ditt val utav "jobb"
  • MrMagic

• Hunters Gaze
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 13:55:47 följande:

Ja det gör du säkert, det säger ju mer om dig som person och ditt val utav "jobb"
    Du är på fel ställe för att ha de här frågeställningarna min vän...

Enklast är att låta bli att komma in i forumet... då slipper man att beskåda, om man inte tycker om det..

Ha en underbar helg !