• Anonym (ops)

Helkroppstråden

Japp nu hoppar han på dyslektiker också bra . Trevlig mänisko syn du har. tack det värmde

Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 17:51:03 följande:
    Fördom eller inte, men du borde nog lära dig att stava lite bättre, i synnerhet om du vill att det som du skriver ska ha någon form utav verkningsgrad, och andra sidan så är här inne troligen mest folk som inte ser skillnad på varken eller, utan mest som antingen som "mysigast" onanerar till era flashade bilder, eller ni som just tycker om att flasha pattar rövar etc.

Lite komiskt nog så som denna tråden blev idiotförklarad: www.familjeliv.se/Forum-4-362/m71069127.html

så känns det ju som att det var väldigt fel att idiotförklara den, inte minst med tanke på vad alla ni här inne försvarar och liknande.

• mepetite
    straight arrow skrev 2013-09-20 16:41:21 följande:

hahaha
  • vonKatt
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 17:55:22 följande:

Fördom och förutfattad mening är väldigt snarlikt och användes nog mest som utfyllnad i det du skriver. Har aldrig skrivit att ni inte ska pyssla med ert onanerande till latte-mammor som flashar röven mellan blöjbyte, fortsätt mer än gärna med det om det ger er något, det enda som jag frågat från början, är vad som driver en vuxen människa till att vilja sukta denna form utav bekräftelse och uppmärksamhet? Är det så ni såg era mammor när ni växte upp? Isåfall har jag ju inget att säga emot, kanske jag som fick en konstig uppväxt som inte hade föräldrar som suktade uppmärksamhet och bekräftelse från allt och alla och absolut inte genom att klä av sig. Men det är klart, alla har inte välutbildade intelligenta och smarta föräldrar, så jag förstår att inte alla fått denna form utav uppfostran än mer att flasha ut sig är det enda möjliga för att få lite uppmärksamhet, så fortsätt med det nu små kisse katter så ska jag hålla helg.
    Haha! Du förtjänar knappt att bli bemött här.

Du praktiskt taget kräks ut dina vidriga åsikter som DINA föräldrar pumpat dig med. Jag är hellre fördomsfri med en läggning som är svår att förstå än nåt som inte ens Katten skulle släpa in...
  • justnextdoor

Tack detsamma Mepetite! Ingen blöja, ingen latte... Enbart en jättefin morsa!!

• Mysigast
    Anonym (mepetite) skrev 2013-09-20 17:59:43 följande:
    trevlig fredag med er

Lika fin som vanligt :)
  • Anonym (Zoo)
    vonKatt skrev 2013-09-20 18:02:43 följande:
    Haha! Du förtjänar knappt att bli bemött här.
    Du praktiskt taget kräks ut dina vidriga åsikter som DINA föräldrar pumpat dig med. Jag är hellre fördomsfri med en läggning som är svår att förstå än nåt som inte ens Katten skulle släpa in...
  • Mysigast
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 17:55:22 följande:

Fördom och förutfattad mening är väldigt snarlikt och användes nog mest som utfyllnad i det du skriver. Har aldrig skrivit att ni inte ska pyssla med ert onanerande till latte-mammor som flashar röven mellan blöjbyte, fortsätt mer än gärna med det om det ger er något, det enda som jag frågat från början, är vad som driver en vuxen människa till att vilja sukta denna form utav bekräftelse och uppmärksamhet? Är det så ni såg era mammor när ni växte upp? Isåfall har jag ju inget att säga emot, kanske jag som fick en konstig uppväxt som inte hade föräldrar som suktade uppmärksamhet och bekräftelse från allt och alla och absolut inte genom att klä av sig. Men det är klart, alla har inte välutbildade intelligenta och smarta föräldrar, så jag förstår att inte alla fått denna form utav uppfostran än mer att flasha ut sig är det enda möjliga för att få lite uppmärksamhet, så fortsätt med det nu små kisse katter så ska jag hålla helg.
    Du är väldigt fördomsfull och använder dig av ganska dålig svenska. Det är inget som ,iallafall för mig, tyder på att du själv är högutbildad. Det får mig att le när jag tänker på att det jobb som Von Katt har, nästan alltid kräver högskoleutbildning...
  • vonKatt
    Mysigast skrev 2013-09-20 18:15:40 följande:
    Du är väldigt fördomsfull och använder dig av ganska dålig svenska. Det är inget som ,iallafall för mig, tyder på att du själv är högutbildad. Det får mig att le när jag tänker på att det jobb som Von Katt har, nästan alltid kräver högskoleutbildning...
    Jag kanske visade några av mina publicerade bilder här redan i CV't......

Hahaha! Tack för upplägget! Bjuder gärna på mig själv här
  • mepetite
    Mysigast skrev 2013-09-20 18:07:55 följande:
    Lika fin som vanligt :)

;) ;) ;) njaa...mysklädsel efter en rätt så intensiv men bra dag!