• JagMan

Helkroppstråden

[quote=71158778][quote-nick]some day skrev 2013-09-20 14:19:01 följande:[/quote-nick][/quote] Du skymmer dina grymt fina bröstvårtor ... Hoppas vi får en skymt av dom senare

• straight arrow
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 13:59:41 följande:
    Och andra sidan så får det mig mer och mer att inse att undersökningen som gjordes skrämmande nog, troligen stämmer väldigt väl med hur flertalet utav er är:

www.familjeliv.se/Forum-4-362/m71035530.html

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Mysigast
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 16:29:54 följande:
    Tänk om man kan nå den jämställdheten att även dem fula oaccepterade människor också kan bli sedda, få positiv uppmärksamhet och bekräftelse för hur dem ser ut....
    Ja, alla borde fantisera om människor de tycker är oattraktiva när de onanerar... ;)
  • Anonym (inte mig)
    Anonym (???) skrev 2013-09-20 16:31:52 följande:
    Menar du att det är så här i tråden? Jag tycker långt ifrån att alla här är snygga men de flesta här inne tycker att de andra är assnygga och det hetaste de sett! Fast killarna får inte så många kommentarer.

Gjorde ett test och visade en bild på mig, fick värsta nedklankande kommentarer, så tydligen är det okej att man skriver så emot killar, men om en kille hade skrivit så till en tjej, så hade det varit sexuellatrakkasserier och gud vet vad....
  • Anonym (inte mig)
    Mysigast skrev 2013-09-20 16:42:01 följande:
    Ja, alla borde fantisera om människor de tycker är oattraktiva när de onanerar... ;)

Det är så intressant när vissa människor ska försöka att tillföra något och istället avslöjar dem sin egen svaghet, men fortsätt du så mysigast, så blir det nog bra. Trodde inte du kollade på dessa bilder här på familjeliv när du ska onanera, men det säger ju nog mer om dig
  • Mysigast
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 16:44:57 följande:

Det är så intressant när vissa människor ska försöka att tillföra något och istället avslöjar dem sin egen svaghet, men fortsätt du så mysigast, så blir det nog bra. Trodde inte du kollade på dessa bilder här på familjeliv när du ska onanera, men det säger ju nog mer om dig
    Nu drar du egna slutsatser genom dina egna förutfattade meningar och fördomar; inte nånstans har jag skrivit att jag gör det. Dessutom, om jag gör det eller ej, har ingen relevans i min poäng.
  • Mysigast

...Jag pratade ur ett allmänt perspektiv, inte om tråden i sig; men dina förutfattade meningar gjorde att du drog slutsatsen du kom fram till.

• vonKatt
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 13:55:47 följande:

Ja det gör du säkert, det säger ju mer om dig som person och ditt val utav "jobb"
    Jag har inga fördomar om dig. Vänligen behåll dina fördomar om mig för dig själv tills jag ber dig dela med dig av dem.

Du har fått min syn på detta - helkroppstråden, utan att jag var otrevlig eller gav mig på dig och dina åsikter.
  • Anonym (???)
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 16:43:20 följande:

Gjorde ett test och visade en bild på mig, fick värsta nedklankande kommentarer, så tydligen är det okej att man skriver så emot killar, men om en kille hade skrivit så till en tjej, så hade det varit sexuellatrakkasserier och gud vet vad....
    Jo, det är ju ryggdunkarmentalitet som råder här. Är man kille i tråden måste man antingen vara riktigt vältränad eller smal med synliga muskler. Som tjej kan man ser ut precis hur som helst....räcker att man har ett par tuttar och en rumpa så är man giftasmaterial....hur tror du att det känns? Typ..."spelar ingen roll hur du ser ut....jag är inte kräsen"!
  • Anonym (inte mig)
    Anonym (???) skrev 2013-09-20 17:23:41 följande:
    Jo, det är ju ryggdunkarmentalitet som råder här. Är man kille i tråden måste man antingen vara riktigt vältränad eller smal med synliga muskler. Som tjej kan man ser ut precis hur som helst....räcker att man har ett par tuttar och en rumpa så är man giftasmaterial....hur tror du att det känns? Typ..."spelar ingen roll hur du ser ut....jag är inte kräsen"!

Shit, hur vågar du skriva något sådant? Nu kommer massor utav latte-mammor att bomba dig:)