Helkroppstråden
Du har fått min syn på detta - helkroppstråden, utan att jag var otrevlig eller gav mig på dig och dina åsikter.
Trevligt att se vilka fina "mammor" som finns i Sverige
Jo visst är det, som ena stunden byter blöja och torkar bajs och är så duktig, som i nästa stund flashar både röv f**ta och pattar i hopp om att få lite bekräftelse och uppmärksamhet som tydligen inte går att få på annat sätt (antar man hade valt det isåfall, fast det är klart, det krävs ju att man har något mer...)
Gudars jag är varken väl tränad eller särskilt snygg men än så länge e folk snälla ! Tror det handlar lite om hur man själv bemöter andra och hur man själv ser på sig själv . Man behöver inte vara sur och bitter bara för män råkar väga 180kg det fins nog rätt många som trivs med att ha den vikten . När det gäller utseende tja alla har ju olika smak . Alla måste ju inte tycka att man är snygg .
Ta det lugnt med lådvinet nu (inte mig)!
Får bläddra 3 sidor för att se en bild nu så jag antar att folk har fattat att du har en åsikt!
Så du menar att inte män byter blöjor fy vilka fördomar du sprider hm
Fast 3 sidor bak möts jag av Some Day så jag fick en bra fredag ändå
Jo visst är det, som ena stunden byter blöja och torkar bajs och är så duktig, som i nästa stund flashar både röv f**ta och pattar i hopp om att få lite bekräftelse och uppmärksamhet som tydligen inte går att få på annat sätt (antar man hade valt det isåfall, fast det är klart, det krävs ju att man har något mer...)