• Mysigast

Helkroppstråden

vonKatt skrev 2013-09-20 17:00:49 följande:
    Jag har inga fördomar om dig. Vänligen behåll dina fördomar om mig för dig själv tills jag ber dig dela med dig av dem.
    Du har fått min syn på detta - helkroppstråden, utan att jag var otrevlig eller gav mig på dig och dina åsikter.
  • Anonym (inte mig)

Jo visst är det, som ena stunden byter blöja och torkar bajs och är så duktig, som i nästa stund flashar både röv f**ta och pattar i hopp om att få lite bekräftelse och uppmärksamhet som tydligen inte går att få på annat sätt (antar man hade valt det isåfall, fast det är klart, det krävs ju att man har något mer...)

• Anonym (ops)

Gudars jag är varken väl tränad eller särskilt snygg men än så länge e folk snälla ! Tror det handlar lite om hur man själv bemöter andra och hur man själv ser på sig själv . Man behöver inte vara sur och bitter bara för män råkar väga 180kg det fins nog rätt många som trivs med att ha den vikten . När det gäller utseende tja alla har ju olika smak . Alla måste ju inte tycka att man är snygg .

Anonym (???) skrev 2013-09-20 17:23:41 följande:
    Jo, det är ju ryggdunkarmentalitet som råder här. Är man kille i tråden måste man antingen vara riktigt vältränad eller smal med synliga muskler. Som tjej kan man ser ut precis hur som helst....räcker att man har ett par tuttar och en rumpa så är man giftasmaterial....hur tror du att det känns? Typ..."spelar ingen roll hur du ser ut....jag är inte kräsen"!

• justnextdoor

Ta det lugnt med lådvinet nu (inte mig)!
    Får bläddra 3 sidor för att se en bild nu så jag antar att folk har fattat att du har en åsikt!

• Anonym (ops)

Så du menar att inte män byter blöjor fy vilka fördomar du sprider hm

Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 17:42:14 följande:
    Jo visst är det, som ena stunden byter blöja och torkar bajs och är så duktig, som i nästa stund flashar både röv f**ta och pattar i hopp om att få lite bekräftelse och uppmärksamhet som tydligen inte går att få på annat sätt (antar man hade valt det isåfall, fast det är klart, det krävs ju att man har något mer...)

• justnextdoor

Fast 3 sidor bak möts jag av Some Day så jag fick en bra fredag ändå

• Anonym (inte mig)

Anonym (ops) skrev 2013-09-20 17:47:43 följande:
    Så du menar att inte män byter blöjor fy vilka fördomar du sprider hm

Fördom eller inte, men du borde nog lära dig att stava lite bättre, i synnerhet om du vill att det som du skriver ska ha någon form utav verkningsgrad, och andra sidan så är här inne troligen mest folk som inte ser skillnad på varken eller, utan mest som antingen som "mysigast" onanerar till era flashade bilder, eller ni som just tycker om att flasha pattar rövar etc.

Lite komiskt nog så som denna tråden blev idiotförklarad: www.familjeliv.se/Forum-4-362/m71069127.html

så känns det ju som att det var väldigt fel att idiotförklara den, inte minst med tanke på vad alla ni här inne försvarar och liknande.
  • vonKatt

Lägg din tid på något du tycker är härligt, roligt eller iaf ger dig något tillbaka - typ energi, glädje eller vad som helst.

Helkroppstråden, och dess "invånare" verkar ju inte göra det. Låt oss då pyssla med våra dumheter - ifred och utan dina fördomar och förutfattade meningar.

Jag hoppas du får en fin helg!

Vänligen/ Katten
  • Anonym (inte mig)
    vonKatt skrev 2013-09-20 17:51:14 följande:
    Lägg din tid på något du tycker är härligt, roligt eller iaf ger dig något tillbaka - typ energi, glädje eller vad som helst.

Helkroppstråden, och dess "invånare" verkar ju inte göra det. Låt oss då pyssla med våra dumheter - ifred och utan dina fördomar och förutfattade meningar.
    Jag hoppas du får en fin helg!

Vänligen/ Katten

Fördom och förutfattad mening är väldigt snarlikt och användes nog mest som utfyllnad i det du skriver. Har aldrig skrivit att ni inte ska pyssla med ert onanerande till latte-mammor som flashar röven mellan blöjbyte, fortsätt mer än gärna med det om det ger er något, det enda som jag frågat från början, är vad som driver en vuxen människa till att vilja sukta denna form utav bekräftelse och uppmärksamhet? Är det så ni såg era mammor när ni växte upp? Isåfall har jag ju inget att säga emot, kanske jag som fick en konstig uppväxt som inte hade föräldrar som suktade uppmärksamhet och bekräftelse från allt och alla och absolut inte genom att klä av sig. Men det är klart, alla har inte välutbildade intelligenta och smarta föräldrar, så jag förstår att inte alla fått denna form utav uppfostran än mer att flasha ut sig är det enda möjliga för att få lite uppmärksamhet, så fortsätt med det nu små kisse katter så ska jag hålla helg.