• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 13:54:19 följande:
    Okej, så ni ser inte en viss koppling till unga tjejer som fläker ut sig på nätet för att få bekräftelse, när deras mammor gör likadant? Alla dem som inte har dessa fina kroppar, men okej, inser att det är lönlöst föra en diskussion här inne. Tycker bara det är märkligt att Sveriges största forum ska användas att boosta sina dåliga självförtroende genom att lägga ut bilder på sina rövar pattar och liknande, men men.

Tycker inte det är ett dugg märkligare än att folk tittar i trådar som de vet att inte kommer att gilla...Det tycker JAG är märkligt...!
  • ander25k
    Mattias39 skrev 2013-09-20 14:00:27 följande:

Tycker inte det är ett dugg märkligare än att folk tittar i trådar som de vet att inte kommer att gilla...Det tycker JAG är märkligt...!
  • some day

Varför hamnar jag alltid upp och ner när jag använder appen!!??

• Nyfikne
    some day skrev 2013-09-20 14:19:01 följande:
    De var verkligen värt att stå på händerna och se dig :)
  • Nyfikne
    some day skrev 2013-09-20 14:22:19 följande:
    Appen gör så ibland,
    bilden hamnar sällan rätt :) 
  • Hunters Gaze
    some day skrev 2013-09-20 14:22:19 följande:
    Kan ha att göra med att du har händerna för brösten ;)

Prova att ta bort händerna och posta ny bild ;)
  • Nyfikne
    Mattias39 skrev 2013-09-20 14:00:27 följande:

Självplågeri kallas det :)
    men en skillnad dock att de vill gärna dela sig av den bittra eftersmaken Skrattande 
  • FjärilVingad73
    Hunters Gaze skrev 2013-09-20 14:24:26 följande:
    Kan ha att göra med att du har händerna för brösten ;)

Prova att ta bort händerna och posta ny bild ;)

Snuskis! Drömmer
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anonym (ops)

En lite fråga vad var syftet med undersökningen ? Att visa att snygga får mera uppmärksamhet än dom man inte tycker är snygga ? Eller ska det visa på att kvinnor är rasister ? Jag tror nog man gillar dom man attraheras av o av sett hudfärg . Eller hur man ser ut .

Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 13:59:41 följande:
    Och andra sidan så får det mig mer och mer att inse att undersökningen som gjordes skrämmande nog, troligen stämmer väldigt väl med hur flertalet utav er är:

www.familjeliv.se/Forum-4-362/m71035530.html