• HasseA

Helkroppstråden

Anonym (???) skrev 2013-09-23 12:52:11 följande:

Elak och ångerfull....jaha....jag tror du blandar ihop mig med andra.
    Tror jag också, faktiskt, känns rätt galet det hela.

Jag hade tänkt hålla mig utanför detta, men
    1) jag gillar inte allt "Anonym (???)" skriver, men aggressivt? Nej. Lite bitskt? Ja. På slutet här, hjälpsamt mot en som ligger ner och blir sparkad på (och för all del sparkar mest själv)? Ja.

2) jag hoppade också rejält högt av det som inte gärna kunde tolkas som något annat än ett förslag till självmord till "inte mig": "Ta inte illa upp... men du kanske skulle skippa bokskrivandet o ta dig till endstationen direkt!" 

3) jag har sen förbryllat läst inte alls en fråga utan en uppmaning från "Anonym (ops)", nämligen "Min fråga lyder har du sökt hjälp .om inte gör det ." till "(???)" (jo, visst finns det en fråga, men sen kommer faktiskt en uppmananing, det är lite fegt att inte stå för det enligt min åsikt

4) "(ops)" hävdar sen att hon fick ett aggressivt svar på sin snälla "fråga" - själv läste jag inte in något som helst aggressivt i det svaret. Dessutom vore det inte alls fel att bli aggressiv av en uppmaning om att söka hjälp. 

Och allt detta - inklusive detta inlägg  - torde ligga helt utanför trådens avsikt...
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-23 13:00:16 följande:
    Jag förstår NN faktiskt. Du har inte sagt många positiva ord i den här tråden överhuvudtaget. Framför allt håller du dig inte till trådens syfte: lägga upp bilder, eller att kommentera dem (och TS skriver att negativa kommentarer undanbedes, just sayin´....)

NN lägger upp fina bilder, bilder som du mer än en gång klankat ner på om jag inte minns fel. Vem som helst blir faktiskt less efter ett tag.

Om man kollar bakåt så är det DU och NN som ex lagt upp varsin bild där nu pekar finger åt mig. På DEN nivån håller ju ni er. Så där väldigt häftigt av medelålders damer.
  • Morriiss
    Anton Chigurh skrev 2013-09-23 12:00:14 följande:
    Okej, FV, inte en bild jag är nöjd med. Men va fan !!!

Anton.... ord är överflödiga KyssHjärta
    Det du säger o katten gör kan man lägga i samma låda!
  • Morriiss
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-23 12:31:47 följande:

Va moget skrivit av dig till en människa som är på botten redan
    Det kanske dom du skriver till oxå redan är!
  • Anonym (???)
    HasseA skrev 2013-09-23 13:22:02 följande:
    Tror jag också, faktiskt, känns rätt galet det hela.

Jag hade tänkt hålla mig utanför detta, men
    1) jag gillar inte allt "Anonym (???)" skriver, men aggressivt? Nej. Lite bitskt? Ja. På slutet här, hjälpsamt mot en som ligger ner och blir sparkad på (och för all del sparkar mest själv)? Ja.

2) jag hoppade också rejält högt av det som inte gärna kunde tolkas som något annat än ett förslag till självmord till "inte mig": "Ta inte illa upp... men du kanske skulle skippa bokskrivandet o ta dig till endstationen direkt!" 

3) jag har sen förbryllat läst inte alls en fråga utan en uppmaning från "Anonym (ops)", nämligen "Min fråga lyder har du sökt hjälp .om inte gör det ." till "(???)" (jo, visst finns det en fråga, men sen kommer faktiskt en uppmananing, det är lite fegt att inte stå för det enligt min åsikt

4) "(ops)" hävdar sen att hon fick ett aggressivt svar på sin snälla "fråga" - själv läste jag inte in något som helst aggressivt i det svaret. Dessutom vore det inte alls fel att bli aggressiv av en uppmaning om att söka hjälp. 

Och allt detta - inklusive detta inlägg  - torde ligga helt utanför trådens avsikt...

Tack!
  • Anonym (NyHär)
    Anonym (En Man) skrev 2013-09-23 13:18:09 följande:
    Du, du kan förvisso ha en ganska stor poäng i vad du skriver. Men, med största respekt, om man läser vad du skrivit tidigare så är det på sandlådenivå redan från början. Du är inte speciellt trevlig och då kan du heller inte förvänta dig att bli älskad av alla.

Om du mår dåligt så är det ingenting jag tycker är roligt och jag vill absolut inte få dig att må mer dåligt, men ingen av personerna i den här tråden har nog avsikten att få dig att må mer dåligt. Det kanske finns en eller ett par personer som beter sig illa och det är inte acceptabelt, men då får du ta det för vad det är, inte "förklara krig" mot alla som skriver i tråden.

Jag skulle själv aldrig lägga ut några vågade bilder på internet, det kommer inte hända. Men däremot så respekterar jag den som vill det. Det handlar om personlig frihet och det här skadar faktiskt ingen. Huruvida du tycker det är osmakligt eller inte är faktiskt inte relevant i sammanhanget, det finns nämligen inget tvång att läsa detta. Om du nu känner för att såga min bild på grund av att jag säger emot dig, be my guest.
    Finaste ögon och intelligens...nu är jag nyfiken! Kyss
  • Morriiss

• NyttNamn
    Anonym (???) skrev 2013-09-23 13:02:07 följande:

Fel fel fel. Men NI som lägger upp bilder får kalla alla andra hur hemska saker som helst tydligen. Man behöver alltså bara vara positiv när det gäller bilderna då?

Nej, två fel gör inte ett rätt... Men man kan inte komma undan hur mycket som helst, med att bete sig som ett arsel och sedan skylla ifrån sig med att "man har haft det svårt och mår dåligt"... Det kan vara en förklaring, men liks förbannat ingen ursäkt till att fortsätta bete sig som ett as... Vet man med sig att man har  den bristen och att man reagerar på det viset med att vräka ur sig oförskämdheter till alla - ja då får man lov att hålla sig borta från dessa tillfällen (trådar vill säga..)
    Anonym (???) skrev 2013-09-23 13:22:34 följande:

Om man kollar bakåt så är det DU och NN som ex lagt upp varsin bild där nu pekar finger åt mig. På DEN nivån håller ju ni er. Så där väldigt häftigt av medelålders damer.
    JAG har inte pekat finger.. Det enda jag har gjort är att lägga upp en superfin bild på min brudbukett, och mina utsparade naglar som jag är skitstolt över Drömmer... Att du sen väljer att tolka den till något helt annat, det är din ensak. Flört

Och det här med "medelålders"?? Ja det ids jag inte ens kommentera, då du faktiskt inte har en aning om min ålder... *Skratt* Tungan ute
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (ops)

Vad är det för fel med att gå till någon att prata ? Du säger ju själv att du mår dåligt att du varit mobbad . ? Jag ser inte det negativa