• Speak up

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-31 18:38:31 följFlörtande:
    Tack! bara tunga och fingrar?
    Det är i alla fall en bra början. Dessutom är fingrar och tunga väldigt neutrala ord, hehe! Flört Men jag kan nästan garantera att du borde vara nöjd efter både fingrarna och tungan... Drömmer
  • Speak up

Vet inte om kan kan länka till Youtube här på FL, men jag prövar.
    ">

Säg mig, varför finns det inga liknande klippa som detta fast på svenska? Solig Det efterlyser jag.

• Speak up
    Anonym (Äkta vara) skrev 2013-10-31 20:36:10 följande:
    Kände att tråden behövde en rump bild också ;)
    Mmmh... Det var på tiden!!! Äntligen lite "äkta vara". FlörtHjärta
  • Speak up
    Anonym (Äkta vara) skrev 2013-10-31 21:18:13 följande:
    Bra att ni gillar den, det är nämligen den kroppsdelen jag får flest komplimanger för ;)
    Mmh, jag förstår varför! Flört Mums!!! (Skulle gärna se ett par vita trosor på den rumpan också.)
  • Speak up
    some day skrev 2013-10-31 12:37:39 följande:
    Hej snyggingar!
    Åååh, var tvungen att kika på din bild igen! Solig Ser väldigt lockande och inbjudande ut. Antar att de är lika mjuka och härliga som de verkar vara? Drömmer
  • Speak up
    some day skrev 2013-10-31 22:24:45 följande:

Ja, de är mjuka och väldigt klämbara Flört
    Fresterska! Skäms Antar att de är precis lagom känsliga för beröring också? Mmh... Nu kliar det i fingrarna vill jag lova! Och i tungspetsen!
  • Speak up
    some day skrev 2013-10-31 22:28:00 följande:
    Godkväll!! Drömmer

Mmmh... God kväll ja! FlörtHjärta Är det kallt hos dig eller, hehe?
  • Speak up
    some day skrev 2013-10-31 22:37:32 följande:

Jaa... Lite kyligt är det allt..SkämsFlört
    Naawh... Mina händer är varma och redo! Drömmer Hade gärna lånat ut dem som extra "masserande" BH. Flört
  • Speak up
    some day skrev 2013-10-31 23:03:54 följande:

Mmm låter ju inte så dumt...Skicka hit dem! DrömmerFlört
    Hehe, bara jag kunde så! Fast jag skulle ju såklart helst av allt vara med själv också. Flört Med händerna på dina härliga bröst kunde jag nog få dig några grader hetare ganska snabbt, hihi! Drömmer (Vete tusan om bröstvårtorna inte skulle stå i givakt ändå iofs!)
  • Speak up
    some day skrev 2013-10-31 23:19:52 följande:
    Det skulle de garanterat göra...SkämsTungan ute
    Det skulle jag bara se som ett lyckande i så fall. Flört Händer det så är det ju bara att fortsätta! Klämma lite, massera lite... Rita små ringar med fingertopparna och.. kanske nypa lite retsamt. Hihi! Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden