• Speak up

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-11-04 08:22:14 följande:
    God morgon på er!! Härligt att se så många killar som postat :)
    Titt ut, tutte! DrömmerHjärta
  • Speak up
    fialotta85 skrev 2013-11-04 12:23:38 följande:
    Trevlig lunch alla mina finingar här!
    Oh, desamma Fia! Nu vet jag vad jag ska dricka till min egen lunch idag - mjölk! DrömmerHjärta Underbar bild.
  • Speak up

Jag har insett att jag nog aldrig kommer att kunna hänga med tempot i den här tråden. Det finns en liten skara på 5-10 personer som verkligen tar det hela seriöst och för den här tråden framåt, och alltid med lika underbara, härliga bilder. DrömmerJag tittar till tråden lite då och då för att se vad som händer i alla fall. Önskar att jag själv kunde vara mer aktiv och lägga upp bilder, men tyvärr har jag för taskig utrustning för det. (Ingen smartphone eller bra fungerande digitalkamera. Bara en taskig webcam.) Skäms

Hur som helst, det är kul att se alla bilder som läggs upp. Speciellt från er tjejer givetvis. Skulle gärna se nåt meddelande i min inbox nån gång framöver! Oskyldig Ha det gött alla underbart vackra människor - kvinnor som män. Kör hårt!!!

• Speak up
    irongarden skrev 2013-11-04 22:41:41 följande:

Du har säkert rätt i att det inte är så många som lägger upp bilder men det är troligtvis massor som tittar =) Vi delar med oss av våra kroppar för vår egen skull för att vi tycker om att visa upp vackra bilder som andra kan njuta av. Det är lite av poängen för oss. Självklart gillar vi att titta på andras fina bilder också

Mrs och Mr Irongarden 
    Awwwh... Tack så mycket, vad snällt sagt. Nu känner jag mig faktiskt lite bättre. Glad Det kan t o m kännas lite taskigt ibland att bara titta men aldrig lägga upp själv (även om jag lagt upp 3-4 bilder förut.)

Tack så mycket för ert stöd, herr och fru Järngård! Solig
  • Speak up
    celineswaltz skrev 2013-11-04 23:18:09 följande:

DU är ett mycket trevligt inslag i tråden , med dina komentarer ...och jag vet dessutom att du har postat fina bilder...så det så
    Personligen känner jag att jag är inne för sällan . Missar mycket. Skulle vilja ha tid att vara inne längre . Som det är nu så känner mig rätt trist...
    Awwwh... Celine, du får en ung man att rodna här på andra sidan skärmen! SkämsHjärta Tack så hjärtans mycket för det! Det betyder mycket att någon visar uppskattning. Som du säger så försöker jag alltid komma med så fina, uppskattande, roliga och konstruktiva kommentarer som möjligt. Kan jag inte lägga upp så mycket bilder själv så kan jag i alla fall visa uppskattning för dem som ändå postar! Drömmer
    Vi får kanske bättra oss lite då, både du och jag, vännen! Hehe! (Och tack så mycket för att du gillar mina bilder.)
  • Speak up
    Peeptoe skrev 2013-11-04 23:25:03 följande:
    Godnatt Skål
    Godnatt du härliga kvinna! Solig Vilka totalt underbara trosor. Tänk den som fick ligga sked bakom dem!
  • Speak up
    Peeptoe skrev 2013-11-04 23:37:42 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower}  kanske.. överlåter åt andra att bedöma det Solig

Och om jag sover naken? Ingen sked? Förvånad

Om du sover naken..?! Skäms Oj.. Då vete tusan om jag skulle våga. Det skulle möjligtvis vara om jag fick behålla mina egna boxers på. Annars vet man aldrig hur det skulle gå!
  • Speak up
    celineswaltz skrev 2013-11-04 23:38:14 följande:

Du behöver inte bättra dig .Du är bra precis som du är
    Postar du fler bilder är det ju bara ett plus , annars är det bara att fortsätta som du gör
    Fast jag skulle faktiskt vilja bättra mig lite. Drömmer Men tack ändå, vännen. Du är en fin människa (både personlighetsmässigt och definitivt utseendemässigt!!!) Hjärta
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-05 15:47:23 följande:

Ooh, men Mangoo då..! Drömmer Du bjuder åter igen på din underbara paradisdräkt. Hjärta Så vackra och härliga bröst!
  • Speak up
    Dockan 82 skrev 2013-11-05 14:22:45 följande:
    Dockan, du väcker ännu en gång en såndär härligt pirrande känsla inombords... Tungan ute Vilken kropp, vilka former! Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden