Helkroppstråden
Anonym (lillajag) skrev 2013-11-04 08:22:14 följande:
God morgon på er!! Härligt att se så många killar som postat :)

Underbar bild.
Jag har insett att jag nog aldrig kommer att kunna hänga med tempot i den här tråden. Det finns en liten skara på 5-10 personer som verkligen tar det hela seriöst och för den här tråden framåt, och alltid med lika underbara, härliga bilder.
Jag tittar till tråden lite då och då för att se vad som händer i alla fall. Önskar att jag själv kunde vara mer aktiv och lägga upp bilder, men tyvärr har jag för taskig utrustning för det. (Ingen smartphone eller bra fungerande digitalkamera. Bara en taskig webcam.) 
Hur som helst, det är kul att se alla bilder som läggs upp. Speciellt från er tjejer givetvis. Skulle gärna se nåt meddelande i min inbox nån gång framöver!
Ha det gött alla underbart vackra människor - kvinnor som män. Kör hårt!!!
Det kan t o m kännas lite taskigt ibland att bara titta men aldrig lägga upp själv (även om jag lagt upp 3-4 bilder förut.)

Tack så hjärtans mycket för det! Det betyder mycket att någon visar uppskattning. Som du säger så försöker jag alltid komma med så fina, uppskattande, roliga och konstruktiva kommentarer som möjligt. Kan jag inte lägga upp så mycket bilder själv så kan jag i alla fall visa uppskattning för dem som ändå postar! 

Vilka totalt underbara trosor. Tänk den som fick ligga sked bakom dem!
kanske.. överlåter åt andra att bedöma det 

Oj.. Då vete tusan om jag skulle våga. Det skulle möjligtvis vara om jag fick behålla mina egna boxers på. Annars vet man aldrig hur det skulle gå!
Men tack ändå, vännen. Du är en fin människa (både personlighetsmässigt och definitivt utseendemässigt!!!)
Du bjuder åter igen på din underbara paradisdräkt.
Så vackra och härliga bröst!
Vilken kropp, vilka former!