• Speak up

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-11-05 20:38:55 följande:
    Skulle jag retas...?
    Hmn, det vet jag inte. Men retsamt är det likväl! Flört *Darrande tungspets*
  • Speak up
    some day skrev 2013-11-05 20:57:10 följande:
    Inte så avklätt ikväll heller...
    Den där bilder räcker gott för att få fart på fantasierna... Solig Tackar!
  • Speak up
    some day skrev 2013-11-05 22:54:28 följande:
    Tack alla fina för era kommentarer! Ni är verkligen underbara <3

Och såå mycket läckra, fina, vackra, sexiga bilder idag från er! Önskar jag hade tid att citera var och en av er men det har varit en hektisk dag och kväll så nu stupar jag i säng

Natti natti
    Tack så mycket själv för dina bilder, vännen! Solig Jag orkar inte heller citera eller kommentera alla vackra människors bilder från idag, men ditt inlägg svarar jag i alla fall på. FlörtNatti natti! Sov gott nu.
  • Speak up
    Liberatated skrev 2013-11-07 14:16:52 följande:
    Mmm mm vilken bak
    Men herre min skapare..! Förvånad Du får det ju att pulsera och rycka både här och där. SkämsHjärta En sån bild! Vilken underbar rumpa. Nu blir det till att lossa på spännbältet!! Mmmhh... 
  • Speak up
    Anonym (Jordgubbsblond) skrev 2013-11-07 11:23:25 följande:
    God förmiddag ;) 176cm o 65 kg
    Inte för att längd eller vikt spelar någon stor roll här! Solig Titta på den underkroppen! Underbar... och såna små urgulliga, söta trosor. Man blir ju helt till sig. *Sitter och vrider mig på stolen* Skäms
  • Speak up
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-07 10:45:34 följande:
    Men visst kan jag visa hur jag ser ut, för all del.
    Burit och fött 2 barn. Vägt som mest 105 kilo, nu på ca 80.

Sedär: Fjärilen ser ut såhär oretuscherad!
    Ooh, FV... detta måste vara den hetaste, mest avklädda bilden på dig hittills. Har jag fel? Skrattande Underbart att du törs visa upp dig, äntligen. Hehe! (Är det förresten Paddington som sitter bakom dig?) Glad
  • Speak up
    Dockan 82 skrev 2013-11-07 08:05:06 följande:
    God morgon!
    *Ähum*... Egentligen är jag lite emot att bara kommentera vissa små kroppsdelar när man får se så mycket, men... Oskyldig jag måste bara få säga att jag älskar dina bröstvårtor. Underbart fina och yppiga! Vackra helt enkelt. Drömmer Tack Dockan!
Svar på tråden Helkroppstråden