• Speak up

Helkroppstråden

Eterisk skrev 2013-11-07 17:54:05 följande:
    Liberatated blir säkert både förvånad och glad över din reaktion.
    Mjo... men det bjuder jag på. ;)
  • Speak up
    Anonym (Jordgubbsblond) skrev 2013-11-07 18:11:28 följande:
    Haha den som skrev jag var anorektisk har aldrig sett en kvinna! Men vet det bara handlar om avundsjuka, jag är stolt över min kropp och jag älskar mina höfter och rumpa, se här tack för alla kommentarer btw
    "Anorektisk" ... my ass! Flört Du ser underbar ut, tjejen. Förstår mycket v'l att du är stolt över hur du ser ut. Jag hoppas att vi andra också får chansen att se din rumpa nån gång snart. Det skulle vara en toppen-bild! SkrattandeHjärta Mums!!!
  • Speak up
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-07 18:08:50 följande:
    Åh, tack fina du!
    Har visat denna bild förut, men det är ett tag sen...
    Japp, Paddington! Älskar den lilla sötnosen!
    Okej, jag hade aldrig sett den förut. Glad Men härligt att se den!
    Helt klart, Paddington är en fin liten björn. Hehe! 
  • Speak up
    irongarden skrev 2013-11-07 18:17:32 följande:
    En till då. Finns ju många bilder att välja på.

Rena underklädes-reklamen! Flört
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-07 19:00:38 följande:
    Ensamt i sängen ikväll... Skulle sitta fint med lite massage
    Mmmh... Återigen är mina varma händer lediga! Skrattande Jag skulle mer än gärna lägga händerna på din rygg. Ser väldigt lockande ut. Räcker det med ryggen? Flört
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-07 19:08:28 följande:
    Härligt! Nja till en början iaf
    Okej... Hehe! Flört Berätta gärna vad du mer skulle vilja ha så fixar jag säker det också. (Är det förr intimt så inboxa!) ^^ Hehe!
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-07 19:31:35 följande:
    Du skulle
    Kunna ta lite på axlarna med
    Oooh... Se där ja! Flört Nu snackar vi, hehe! Ja det skulle jag givetvis kunna göra. Först mjuka upp med lite lätt smek med hela handen, för att sen gå över till lite mer knådning av musklerna uppe i nacken och ut mot axlarna. Sen, om du inte misstycker förstås, skulle jag gärna känna lite på rumpan med! Drömmer Jag kunde ge den en omgång massage också kanske?
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-07 19:35:36 följande:
    Nu talar vi samma språk
    Jag kan när jag vill.. haha! Oskyldig Då får det bli både axlar och nacke, rygg och rumpa då. Lätt fixat. Glad Lite lugn musik i bakgrunden och tända ljus också, tycker jag.
  • Speak up
    Anonym (. 5) skrev 2013-11-08 01:12:16 följande:

Godnatt Skrattande
    Men snälla nån! Skäms Det borde nästan vara olagligt att se sådär oförskämt bra ut. Underbara bilder, tjejen! Hjärta Mer..?
  • Speak up
    Dockan 82 skrev 2013-11-08 10:27:23 följande:
    Mmmh... Den där magen skulle jag kunna ligga och pussa på i timmar! Kyss Så läckert!!!
Svar på tråden Helkroppstråden