• Speak up

Helkroppstråden

some day skrev 2013-11-05 13:18:40 följande:
    Goddag alla vackra!
    Åh god dagens på dig själv, du vackra! Solig Underbart att få se dina ögon också. Modigt! Glad
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-05 19:44:21 följande:
    "Paradisdräkt".... visste inte ens att jag hade en sådan i min ägo FörvånadGlad.
    Aldrig hört uttrycket förut? Drömmer
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-05 19:51:49 följande:
    Inget känt uttryck från mina kvarter Cool men jag kan nog ana vad det handlar om Drömmer
    Ja det är alltså kort å gott ett uttryck för att vara naken. Flört Så nu kan du det, hihi. Med andra ord, du är vacker utan allt för mycket kläder på dig. <3
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-05 20:02:14 följande:
    Haha... hihi..... nu är du så där gulligt blyg igen Kyss
    Jag trivs i den rollen.. Drömmer Faktiskt så är det precis såhär jag brukat gilla att uttrycka mig. Speciellt när det handlar om såna här saker. Flört Jag är glad att du uppskattar det, sötnosen.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-05 20:09:14 följande:
    Det gör jagSkål...... lika mycket som jag gillar dom som är mer "rakt på" också... ni kompletterar varandraGlad .
    Hahaha, det känns bra att jag på något sätt uppväger de som är lite "ärligare" i sina uttal. Cool Det bjuder jag så gärna på! Jag har däremot inga problem med att säga vad jag tänker och tycker. Det är väl mer fantasierna som dyker upp i skallen jag håller inne med. FlörtOskyldig Sånt är inbox-material.
  • Speak up
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-05 20:13:07 följande:
    Kväll igen...
    Skymtar jag konturen av en liten bröstvårta på vänster bröst..? DrömmerTungan ute
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-05 20:18:24 följande:
    Du har hittat en vinnande koncept Skål.
    "Vinnande"? Skrattande Pratar vi ära och beröm här nu?
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-05 20:21:19 följande:
    SåklartFörvånad... brukar jag var snål med det annars tycker du {#emotions_dlg.djavulsk}Flört???
    Hehe, nejdå. Aldrig! Solig Tvärtom, du är generös av dig.
  • Speak up
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-05 20:23:58 följande:
    Så kan det ju vara...
    Oooh... *Ryser till lite* Retsamt! Flört 
  • Speak up
    straight arrow skrev 2013-11-05 20:32:24 följande:
    Fick ett önskemål från en anonym om mera hår på bilderna... det måste ju givetvis uppfyllas

Svar på tråden Helkroppstråden