• engdahl

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-02 20:26:01 följande:
    Och den delen håller jag för mig själv! smile5.gif
    Det gör du rätt i...men inte i mina fantasier... ;)

Det är svårt att komma förbi hur vacker du är. Din kamera och din spegel är lyckligt lottade...,;)

Och vi i tråden förstås!
  • engdahl
    celineswaltz skrev 2013-12-02 20:56:21 följande:

Jag antar att det är en förolämpning du försöker dig på. Jag har skämts för mina bröst i större delen av mitt liv. Nu har jag till slut börjat gilla dem ganska bra.

Jag vet att du har kritiserat andra här i tråden också. Tänk efter nästa gång. För mig är det ingen fara och orden var inte så hårda, men det kan vara mer sårande än du fattar .Tänk efter på vad du säger/skriver !
    Jag har hela tiden tyckt att du har väldigt fina bröst, precis som din kropp i övrigt är väldigt sexig.
  • engdahl
    Speak up skrev 2013-12-02 23:12:42 följande:

Verkar vara på modet att posta sitt ansikte nu, så... Jag vill ju också vara lite modig.

Vissa säger att jag ser het/sexig ut. Vissa att jag ser ut som nån besatt seriemördare.
    Vad säger du? Flört
    Ingen likhet med Dexter direkt... ;)
  • engdahl
    celineswaltz skrev 2013-12-02 23:16:11 följande:

När du skriver att många män skulle äcklas av mina bröst undrar jag om du hört flera män säga det eller berätta hur äcklad de blivit/ blir av mig personligen eller kvinnor lika mig ?

Anton råkar tycka att mina bröst är finast. Det är hans personliga åsikt. Och det vet jag att han tycker.

Tycker du att endast perfekta bröst bör visas upp?. Tycker du att alla andra ska operera sig ?.Eftersom att smaken är olika är det iof ett problem. Vad tycker du att denna tråd bör innehålla, exmplariska människor enligt särskild mall?
    Jag tycker att det är bra att många vanliga bröst visas upp - och personligen gillar tag både stora och små och vet att vanliga kvinnor har många olika sorts bröst, vart och ett vackert på sitt sätt.
  • engdahl
    celineswaltz skrev 2013-12-03 00:15:30 följande:

Anton tycker så.

Du tycker att de är fula. Du påstår det. Du påstår dessutom att andra inte lär bli upphetsad av dem. Jag vet dock flera som gillar dem.

Det räcker för mig .Det behöver inte vara jättemånga män som gillar dem. Dessutom verkar män tända på mig ändå. Jag har inget problem med det.
    Du är mycket sexig i mina ögon - inte bara brösten utan även stjärten, benen, magen och framför allt hela framtoningen med klädsel, stövlar, attityd.

Skulle vi hamna i samma säng, kan jag garantera dig att jag skulle vara kåt och lycklig. Och kåt.

;)
  • engdahl
    Jo01 skrev 2013-12-03 06:26:32 följande:

Godmorgon på dig vackra Mangoo, och alla ni andra också.
    God morgon Mangoo, Ensam och Fia...!

Gillar din position Mangoo ;)
  • engdahl
    fialotta85 skrev 2013-12-03 11:28:27 följande:
    Vad modiga många är som visar hela ansiktet.. Det här är det mesta jag vågar bjuda på här

Wow...väldigt fina ögon...! :)
  • engdahl
    Aupendi skrev 2013-12-03 16:23:55 följande:

Het & vacker!

:)
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 15:51:36 följande:
    Sådär då PPP?
    Väldigt fina bröst du har :)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 19:30:05 följande:

Trots vissa som inte uppskattar naturliga "icke-perfekta" bröst här i tråden så lägger jag upp mina smile5.gif den som inte vill se får blunda hårt! phpKHR4rx13943.jpg

Dina bröst är så otroligt fina - den som klagar på dig borde bli undersökt... ;)

Så härligt att få se dig naken igen - har längtat efter det! :)

Haft en bra dag? Varit olydig...?

Kram
Svar på tråden Helkroppstråden