• engdahl

Helkroppstråden

dolly82 skrev 2013-12-05 13:14:32 följande:

Dagens Docka ;)

Så ska det se ut!

:)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 08:36:27 följande:

Fy för fan, fining, fucking fabulous!

Frökens fantastiska frukter fyller folks fantasier. Fruktflickans fans fluktar, flämtar, får fickstånd. Fintuttarna fångar följarnas fantasier; finsmakarna frågar: flasha fittan, fallosfångaren?

• engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 16:59:43 följande:

Haha *asg* Skrattande!!

Om jag säger bokstaven Ö... vad säger du då Drömmer??
    Överblickar överdådigt överhäng. Ögongodis, önskedröm. Överförtjust! Önskas ömsint ögonflirt? Övernatta?!? Överposition...? ;)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 17:38:19 följande:

Haha ok jag ger mig....... all heder åt dig Glad{#emotions_dlg.flower}!!!
    Zack skrev 2013-12-05 17:21:19 följande:Snart helg Mangoo, då kan vi duscha flera gånger tillsammans. Lär nog behövas.....:)
    Mmmm....... du gör mig redan våt (utan vatten) Flört!!!
    Det är din skönhet som inspirerar!

Du är verkligen en utsökt läckerbit :)
  • engdahl
    Speak up skrev 2013-12-05 17:39:38 följande:
    Öh... Överväldigande! Drömmer
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 18:10:29 följande:
    Visst är det Glad!
    engdahl skrev 2013-12-05 17:48:59 följande:Det är din skönhet som inspirerar!
    Du är verkligen en utsökt läckerbit :)

Oj........ då vågar jag knappt tänka på vilka ordlekar du komponerar ihop till Ensam Skrattande!Men "regnskydd" tycker jag vi skippar...... förtar känslan lite ObestämdFlört

Om Ensam bara vill lägga ut mån vacker bild, i kväll, ska jag låta mig inspireras även av henne :)
  • engdahl
    Anonym (Ensam) skrev 2013-12-05 19:59:49 följande:

Bada någon? smile5.gifphpCt82uI84760.jpg

Och på den åttonde dagen skapade Gud kvinnan till sin avbild. Gud såg kvinnans nakenhet och såg att det var gott. "En så perfekt kvinnokropp är verkligen vacker", tänkte Gud när hon såg den ensamma kvinnan vandra över jorden, naken, som Gud skapade henne.

Men så tänkte Gud att Ensam inte hade någon som såg hennes gudomliga skönhet. Gud skapade fler kvinnor och alla blev vackra på olika sätt men ingen riktigt lika vacker som Guds första avbild.

Gud var nöjd men snart förstod hon att alla kvinnor behövde någon som kunde dyrka kvinnornas skönhet. Så Gud tog några klumpar lera och skapade mannen, inte lika perfekt som en kvinna men med ett outtröttligt intresse för kvinnan och hennes skönhet och hennes ljuva lockande frukter.

Nu hade Ensam någon som kunde dyrka henne och Gud sa till henne att vara naken så ofta hon kunde och att den enda belöning hon behövde ge till mannen var att då och då ställa sig på alla fyra och be om smisk. Och ligga på rygg och bli slickad.

"Men hur kan det vara en belöning för mannen att ge mig njutning?" undrade Ensam. Gud svarade: "En riktig man bryr sig bara om sin kvinnas tillfredsställelse".

Både Gud och Ensam såg på varandra och log. "Det är du som är Paradiset på jorden, din kropp är det Gudomliga Templet".

Med detta lät Ensam sig nöja och hon började sin vandring över jorden. Männen har sedan dess försökt komma in i Paradiset. Några få har fått smaka den gudomliga frukten och de glömmer aldrig denna överjordiska upplevelse.

"Vi har en ängel bland oss", förkunnar de saligt, "och hennes namn är Ensam".

Ha en fin kväll, sötnos :)

/E
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-05 20:45:50 följande:
    Herregud Engdahl.. Jag saknar ord! Men ett leende på läpparna och rosade kinder.. Det har jag! Tack för att du gjorde min kväll!

Puss!
    Sötnos, jag skulle vilja se dina kinder rodna ikapp med dina nysmiskade skinkor... ;)

Det är jag som ska tacka dig för att du så generöst förgyller alla mina kvällar med din underbara, nakna kropp.

Puss puss :)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-05 23:05:50 följande:
    Citera smile5.gif
    Lite sång, lite dans - och mycket naket. Hur låter det som förrätt? ;)

Sen får du lite smek och smisk som huvudanrättning.

Efterrätt: jag använder munnen till annat än att prata.

Efteråt, när vi ligger i soffan tillsammans, blir det te och skorpor och Netflix. Har vi en dejt? ;)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-05 23:31:12 följande:
    Hm, låter som en dejt som kan passa mig hoppas bara du inte är så snål på "vanliga" dejter bara! (te och skorpor! *fniss*)
    Haha, nej, jag är inte snål...

Du kanske vill ha praliner och champagne i stället?
    Flört
Svar på tråden Helkroppstråden