• engdahl

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-04 15:09:19 följande:

Tema "bakifrån" var det visst idag Drömmer!!
    Ja, vad ska man säga? Kanske att jag dog för en kort stund när jag såg bilden - orsak: lika delar kåtslag och blodförlust från hjärna till penis... ;)

Man kan också säga att du är så förbaskat läcker och sexig när du står så där att fan blir religiös.
  • engdahl
    Speak up skrev 2013-12-04 15:09:46 följande:
    Åh Ensam... Skäms Att man ens kommer på tanken att ta en mysig bild på sin rumpa från två vinklar samtidigt!!! En eloge till dig. Mycket fantasifullt! {#emotions_dlg.flower}
    Jag kan bara instämma - och det är så fint för hennes rumpa tål att beskådas från alla vinklar!

Ensam är som ett Kinderägg med tre överraskningar i en och samma perfekta lilla kropp...vi har fått se hennes fantastiska bröst och hennes underbara stjärt...men den finaste leksaken behåller hon för sig själv på grund av FL:s regler... ;)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-04 13:24:06 följande:

php0zxywT54394.jpg

Din stjärt borde försäkras för miljonbelopp hos Lloyd's för den är så perfekt, så vacker, så sexig, så jag-skulle-göra-VAD-SOM-HELST-för-att-få-smeka-den-och-smiska-den...
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-04 19:04:40 följande:
    Haha så pass? Bäst att göra det då! Jo den gillar sin beskärda del av smisk den där ensamma rumpan smile5.gif
    Även i detta är du en drömkvinna...tänk att få ha en bak- och smiskdag med dig....åååååhhhh
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-04 22:20:52 följande:

Dags för Kvällsmys va? smile5.gifphpPaXUnu05556.jpg

Åh, precis när jag loggade in så postar du din fina, fina stjärt - det är väl en händelse som ser ut som en tanke, Ensam...? ;)

En puss på varje skinka...

...och vänder du dig om ska jag göra dig riktigt lycklig... :)

Ha en fin kväll!
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-05 06:22:08 följande:

Godmorgon... Kläder? Vad är det?... smile5.gifphp8ynsgw21374.jpg

God morgon, vackraste!

Du gör dig bäst utan kläder - det är då man ser hur otroligt välmejslad och perfekt formad du är.

Jag bara älskar din mage, dina höfter, dina lår, ditt venusberg (som anas), din svankning, dina bröst, din midja, din navel...

Med dig i tråden är man aldrig ensam ;)

Ha en underbar dag, enastående Ensam.
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-05 07:33:20 följande:

Morgon! phps4jy4894089.jpg

God morgon!

Fröken är väldigt vacker naken... :)
  • engdahl
    Anonym (smiley) skrev 2013-12-05 10:12:19 följande:

Mycket fina underkläder som klär en riktigt vacker och sexig kropp. Wow!!! :)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 08:36:27 följande:

Frökens fantastiska frukter fyller folks fantasier.
  • engdahl
    Ack Värmand skrev 2013-12-05 11:03:45 följande:
    Härligt, härligt! Skulle vilja stå bakom och smeka dina bröst smile5.gif
    - Det är aldrig försent att ge upp -
    Word brother!

Vi kunde turas om.... ;)
Svar på tråden Helkroppstråden