• engdahl

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-07 18:47:21 följande:

Kör den snälla versionen här och behåller "hard-core-bilagan" för mig själv Flört

Du är så fin när du står så där. Riktigt, riktigt läcker.
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-07 19:19:41 följande:

Skål Skål!!
    justnextdoor skrev 2013-12-07 18:54:20 följande:
    1. Den snälla varianten snuddar vid snuskigt sexigt och får raketerna att tända till 2. Hardcore? Det finns en hardcore variant? Typ bildserie? 3. För dig själv? Du har väl redan sett HC varianten, finns det öppningar (tolkas fritt) för att dela med dig av HC varianten?
    1. Bra det Glad! 2. Japp Cool!. 3. Enligt vad jag har kunnat läsa mig till under kvällen är det spännande med lite "hemlighetsfulla" medlemmar så jag spelar lite hemlig och avslöjar.......... nada Skrattande!Står hurdå TystOskyldigFlört!!
    Liberatated skrev 2013-12-07 19:09:24 följande:Du är så het mangooooo
    Tack Liiiiiiiiiiiiiiiber Kyss!!

När du står på alla fyra och svankar och putar med stjärten och väntar på att bli tagen... ;)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 08:20:30 följande:

Får man vara lite fräck och be om en puss på magen också FörvånadSkämsOskyldig??

Du skulle gärna få en puss på din söta mage...

...och sen några stycken ett par decimeter längre ner... :)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-08 10:31:44 följande:

Repris-söndag! php0kpSPn69042.jpg

Din kropp ser jag gärna i repris om och om och om och om och om och om och om och om och om och om och om igen...
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-08 09:47:50 följande:

Har blivit lite LF-ben på sistone! phpYgUxyR61691.jpg

Mmm, så läckert och sexigt att se dig ligga så där...men se upp så att du inte blir våt om fingrarna...!

;)
  • engdahl
    Speak up skrev 2013-12-08 11:38:15 följande:
    Kan inte göra annat än att älska den där figuren! Solig De ljuvligt kvinnliga formerna.. linjerna.. Och den där krökta ryggen. {#emotions_dlg.flower} Om mina ögon kunde dregla så! Flört
    Du har så rätt, linjerna, formerna, svanken...så vacker...jag behöver nog låna dina solglasögon, broder... ;)
  • engdahl
    Anonym (Hallon) skrev 2013-12-08 11:32:42 följande:

phpv7fHQt18815.jpg

Wow, en underbart fin och härlig bröstvårta! Men fin och knottrig vårtgård...underbar form och färg på dina bröst, darling...!!! :)
  • engdahl
    Speak up skrev 2013-12-08 11:48:02 följande:
    Mmmh.. Jag börjar förstå namnet "Hallon". Flört Mmmh... Mums! Vilka Jungfrubröst! {#emotions_dlg.flower}
    De ser verkligen slick-vänliga ut. Glad
    Vi kan väl bearbeta varsitt...och låta maten tysta mun... ;)
  • engdahl
    Speak up skrev 2013-12-08 11:52:42 följande:
    Haha, engdahl då..! Det beslutet överlåter jag helt åt Hallon själv. Drömmer
    Två för priset av en är väl en bra deal, Hallon? :D
  • engdahl
    justnextdoor skrev 2013-12-08 11:41:42 följande:
    Repris-söndag? Blir det ensam-maraton? Isåfall är det lika bra att hänga i soffan smile5.gif
    Ett bra förslag - det finns ju ett 50-tal läckra Ensam-bilder i tråden. Annars får man köra "visa endast" som jag brukar göra när jag vill se Afrodite på bild efter bild efter bild...
Svar på tråden Helkroppstråden