• engdahl

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 19:39:47 följande:
    Tack för komplimangen! Ja jag har saknat nakenheten! Haft fullt upp, tyvärr inte med olydigheter smile5.gif
    Din kropp är så vacker och sexig att det inte finns något mer att önska sig. Du är i sanning en tiopoängare! :)

Veckan har många dagar kvar - du hinner nog vara busig och naken många gånger innan vi skriver söndag kväll ;)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 19:51:15 följande:

Sorry dörren... Bättre såhär? phpkll2R879517.jpg

Åhh, du är då makalöst sexig, så underbar...änglarna gråter för att du lämnat himlen...
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 19:43:38 följande:

Tänkte passa på att tacka alla fina människor som håller här i tråden för komplimanger och uppmuntran. När jag började lägga upp bilder var självförtroendet väldigt dåligt, av flera anledningar. Men tack vare er är det klart mycket bättre nu. Så tack! smile1.gif

:)

Detta gör mig glad och du bör verkligen ha en bra självkänsla kring hur du ser ut - vi är många män och kvinnor som tycker att du är något alldeles speciellt - och som älskar hur du tar dina bilder på din riktigt fina och underbara kropp...

Puss
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 20:12:52 följande:
    Då är det bara själva smakandet kvar då? smile5.gif
    Du menar smiskandet...? ;)
  • engdahl
    fembarnsfar1967 skrev 2013-12-03 20:26:27 följande:

Ensam? Kan du inte starta en blogg eller "fan-page" där du kan samla alla dina bilder och beundrare? Jag hade varit en mycket frekvent besökare! Flört

Allergisk mot alla former av uppfostran, att försöka få den här gamla hunden att sitta leder bara till elände.
    Jag tycker att det är en lysande idé.

Där råder ju inte heller något FL-förbud för barnförbjudna bilder...

...det låter väl lockande, eller vad säger du, Ensam? ;)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 20:18:26 följande:
    Det med förhoppningsvis smile5.gif
    Skulle vara en ära att stå för bestraffningen då du varit en stygg flicka, Ensam... :)
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 20:45:16 följande:
    Jag skämtar för att jag är sårad och ledsen, trots att jag vet att det är din grej att ge dig på postare i tråden. Jag är inte så hårdhudad att jag bara kan rycka på axlarna åt elaka kommentarer, utan jag tar illa upp. Så grattis, jag antar att du har "lyckats" då.
    Han är bara elak. Jag tycker att du är väldigt sexig och att din kropp är väldigt fin. Vi är flera män som tycker samma sak - försök att tänka på det.

Stor kram
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 21:05:34 följande:
    Betyder det att jag får vara naken väldigt mycket? Isåfall så!! smile5.gif
    Ja, sötnos, du får vara helt naken och visa vad du vill... ;)
  • engdahl
    engdahl skrev 2013-12-03 21:09:35 följande:
    Ja, sötnos, du får vara helt naken och visa vad du vill... ;)
    Och naken hur mycket du vill, när du vill... ;)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 21:12:01 följande:
    Låter som en dröm!!
    :)

Du kan också inboxa mig så kan vi diskutera vidare om din nakenhet, smisk och annat... ;)
Svar på tråden Helkroppstråden