• ÄngDal

Helkroppstråden

goaskalice skrev 2014-09-13 19:54:13 följande:
    Right back atcha
    Dina bröst ÄppleÄpple är mer än underbara. Ha en fin kväll ? alla tre...! Skål
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-09-13 21:09:40 följande:

Eftersom det flödar med ursnygga bröst här ikväll kontrar jag med lite rumpa!

Riktigt, riktigt härlig rumpa! Starkare kontring får man leta efter...(men kanske vill några av de andra tjejerna ge dig en rumpkamp...) Solig
  • ÄngDal
    Påven Johanna skrev 2014-09-13 21:16:06 följande:

Jag är kvinna och lyckligt gift. Jag funderade trots det på hur det skulle kännas att gå på dejt med Alice och kanske en kväll lyckas få avtäcka hennes tuttar och överraskas av vad som dolt sig under BH:n. 

Jag tänker mig att reaktionen vore omedelbar och innefatta uttryck som "flaxa med armarna", "få resning", "vilja ringa polarna och berätta om upptäckten av världens åttonde underverk", "känna stor lycka och intensiv kåthet", "erfara en extrem lust att fria", "svimma av lycka", "smyga med behovet av att nypa sig i armen", "tänka att vad är väl pyramiderna jämfört med detta?"

Haha, bra skrivet, det är ju ungefär vad man känner när man ser Alice underbara underverk avtäckta... Tungan ute
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-09-13 23:13:26 följande:

Kvällsrepris

Lika fina fortfarande! :)
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-09-13 23:21:11 följande:

En icke-repris kanske också gör någon glad. 

Den gjorde mig mycket glad :)

Du har en väldigt fin och sexig kropp.
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-14 01:33:28 följande:

Det känns nästan som ni har lessnat på min bilder nu för nu får jag inte många kommentarer nu mera

Darling, inte alls, du hade en väldigt vacker BH, den satt så kroppsnära att jag först trodde att det var en kroppsmålning.
  • ÄngDal
    Hettjej skrev 2014-09-14 00:50:28 följande:

En liten nattbild...

Mycket vacker urringning :)
  • ÄngDal
    HäckHäxan skrev 2014-09-14 01:10:27 följande:

Hehe nä, är blyg 

Du har en väldigt vacker stjärt, du gör skäl för namnet ;)
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-09-14 12:11:07 följande:

God förmiddag snyggingar. 

God lunch, snyggis, säger jag... ;)
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-09-14 11:45:16 följande:

Smyger in lite rumpa idag med!

Kan bara hålla med straight arrow: din rumpa är alldeles för läcker och underbar för att inte visas för världen om och om och om igen.
Svar på tråden Helkroppstråden