Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Dress skrev 2014-08-17 16:24:20 följande:
    Se där! Där är du ju! Längesedan sist hördu. Men du ser lika läcker ut som vanligt! Kudos! 
    Tack för det... Inte inne så ofta längre och det verkar ju inte du vara heller om du inte gömmer dig under något mystiskt alias. I övrigt är det inte så mycket som ändrats...
  • LostInTranslation
    EveBabez skrev 2014-08-17 16:04:52 följande:
    En liten bild jag inte riktigt gillar själv, haha! Men delar med mig. :) 
    Ignorera den lilla putläppen, vet att det är osexigt! :p 
    Köpte du klänningen förresten?? Du bär upp den mycket bra...
  • LostInTranslation
    Dress skrev 2014-08-17 16:33:21 följande:
    Nej, jag har inget mystiskt alias. Har hållit mig inne i den slutna gruppen i sommar. Så HKT har jag inte kollat in i på länge nu. Men det är alltid lika roligt att kika in emellanåt Glad Jaså, inte mycket som ändrats alltså? Inga stora förändringar på gång? Drömmer 
    Hmmm så den slutna finns kvar. Saknar den lite. Kanske är dags att skicka in en ansökan igen . Haha nej inga stora förändringar på gång heller.... Själv då?
  • LostInTranslation
    Dress skrev 2014-08-17 16:38:03 följande:
    Jadå den lever och frodas. Men om man en gång varit med så tas man nog inte bort tror jag?
    Jag gick ur den av fri vilja för nästan ett år sedan. Så jag har inte tillgång längre. Tror inte du var med i gruppen då...
  • LostInTranslation
    Dress skrev 2014-08-17 16:43:47 följande:
    Men MUMS!!! Tungan uteSkål Jag tror bestämt det serveras lördagsgodis så här på söndagseftermiddagen! Förvånad
    Vuxengodis bjuder jag på alla dagar i veckan... Har du något mer i din godispåse?
  • LostInTranslation
    Dress skrev 2014-08-17 16:53:22 följande:
    Ja, det kan väl hända... Något särskilt som önskas? Flört
    Vad som helst där du ingår som huvudingrediens skulle smaka bra
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 16:53:25 följande:
    [quote=73816702][quote-nick]LostInTranslation skrev 2014-08-17 16:42:07 följande:[/quote-nick][/quote]
    Mmm gillar skäggstubben. Läcker!
    Tack Miss!! Det kan dock skapa viss rodnad på morparten i vissa sammanhang, men sånt får man väl ta.....Cool
  • LostInTranslation
    Dress skrev 2014-08-17 17:03:27 följande:
    Lite mage kanske?
    Mmmm nice! Du får det alltid att hända något i dina bilder...Sexigt!
  • LostInTranslation
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 17:06:17 följande:
    Det är just därför stubb är så jävla sexigt!
    Haha.... på temat att MissLi want's it rough.... Men instämmer... något så skönt får gärna lämna sina spår....
Svar på tråden Helkroppstråden