Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Dress skrev 2014-08-17 17:13:25 följande:
    Det där ser hett ut! I flera bemärkelser! Drömmer
    Haha....så bra...är ju rätt solbränd där i alla fall...om det var det du tänkte på?
    Dress skrev 2014-08-17 17:13:25 följande:
    Det där ser hett ut! I flera bemärkelser! Drömmer
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 17:14:28 följande:
    Haha mja något sånt... äsch tror det är fler som vill bli tagna på som om man inte är gjord av glas, man ska bara våga be om det!
    Mitt intryck är att det snarare är vanligare att tjejer vill bli tagna bestämt och hårt än tvärt om...Så om du känner dig ovanlig så tror jag det i så fall handlar om att du inte känner dina vänninor på djupet inom vissa områden haha...

• LostInTranslation
    EveBabez skrev 2014-08-17 17:23:23 följande:
    Jag gjorde inte det, den var alldeles för dyr. Haha. :p Men har massa andra fina klänningar dock!
    Den såg välskräddad ut och det brukar ju passa en välsvarvad ..... Du får gärna dela med dig av dina favoriter...jag är ett alldeles utmärkt smakråd... Oskyldig
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 17:23:23 följande:
    Jodå det är jag säker på. Att bli tagna hårt och bestämt vill säkert de flesta men det vore spännande att få veta hur många som tänder på riktig smisk, att bli fastbunden från fötter till händer och verkligen få lyda kommando! :D
    Jaa.. det skulle jag också gärna vilja veta ...Det är i alla fall en avsevärt mycket mindre grupp. Smisk som en del av akten uppskattas av väldigt många vid "rätt" tillfällen har jag märkt. Men när det är som en separat del vet jag inte. Är inte så inne på rena bdsm lekar tyvärr även om jag gillar att göra knopar och är väldigt bra på det... Oskyldig...Du får starta en enkättråd....
  • LostInTranslation
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-17 17:32:53 följande:
    All denna skäggstubb.... Mums! Så väldigt väldigt attraktivt.

Idag är verkligen en utmärkt dag att ligga och dra sig:)
    Jäkligt snyggt rumpshot!!!
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 17:34:14 följande:
    Tja jag tycker ju iofs också om smiskdelen i samband med sex men den viktiga delen är hur hårt det utförs och med vad. En liten lätt porrfilmsclatch på stjärten med handflatan kan likagärna kvitta för min del.

Bra ide! Kanske jag gör!
    Märker man inte någon reaktion när man smiskar till är det för löst håller jag med om.... Du borde gå med i något fetishforum om du inte redan är det. Där är det nog gott som snubbar som både har koll på de rätta verktygen och hur man använder dem
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-17 17:53:11 följande:
    Tack du snygging! Vad blir du bjuden på där då Drömmer
    Bara massa härdade fetter och annat elände...Tyst
  • LostInTranslation
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-17 17:53:56 följande:
    Tackar! Det värmde verkligen i regnrusket:)
    Haha precis som din bild....
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-17 17:54:35 följande:
    Förvånad Fint du Drömmer
    Tack snygging! Kyss

• LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-17 18:00:49 följande:
    Jösses va du postar Förvånad fortsätt du så njuter jag Drömmer
    Sköna söndag
  • LostInTranslation
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-17 18:01:04 följande:
    [quote=73817237][quote-nick]LostInTranslation skrev 2014-08-17 17:58:06 följande:[/quote-nick][/quote]

Och där höjdes temperaturen ytterligare ett snäpp smile1.gif
    Tror det var du som mixtrade med termostaten.....Tungan ute
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-17 18:03:05 följande:
    Söndag? Alla dagar i veckan är ju sköna Tyst  smile5.gif
    Tycker du kan visa hur skön denna söndag är hos dig just nu i alla fall.... Men visst alla är sköna eller de har åtminstone potential att vara... Det avgör man själv...
  • LostInTranslation
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-17 18:05:09 följande:
    Jag:)?
    Skulle väl aldrig.....
    Du ser i alla fall ut att vara väl förberedd på ett ordentligt högtryck, så jag ser dig som huvudmisstänkt....Oskyldig
Svar på tråden Helkroppstråden