• ÄngDal

Helkroppstråden

EnDagiLivet skrev 2014-09-17 13:55:51 följande:
    Ne, inga tuttar bjuder jag på! Skrattande
    Du har verkligen fin kropp. Jag gillar din svank. Och rumpan, låren, benen förstås... Tungan ute
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-09-17 16:19:22 följande:

Sneak peak:)

Så.

Väldigt.

Jäkla.

Läcker.
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-09-17 17:18:05 följande:

Tack snälla ni för underbart fina ord! Så här kommer bild nummer 3 av 3 ! Håll till godo.

OMFG! Den bilden var verkligen värd att vänta på. Det är svårt att se att det skulle finnas många rumpor och ben som kan klå detta...herregud så sexig du är!
  • ÄngDal
    ÄngDal skrev 2014-09-17 17:55:08 följande:

OMFG! Den bilden var verkligen värd att vänta på. Det är svårt att se att det skulle finnas många rumpor och ben som kan klå detta...herregud så sexig du är!

Sant är dock att denna tråd rymmer en samling kvinnor med grymma kroppar av samma höga klass och skönhet och sexighet.

Det är faktiskt rent otroligt hur många sagolikt vackra kvinnor det finns... :)
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-09-17 18:49:36 följande:

Lika många sexiga män som vackra kvinnor härinne! 

Åh, Gud så fin du är, jag ÄLSKAR verkligen, verkligen, verkligen din vidunderligt välskapta, välformade kropp.
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-17 19:45:25 följande:

Slänger in en till från arkivet

Fy satan, NT! Ordet "perfekta" räcker inte för att beskriva dina ben... *sing halleluja*

Och skorna...och den sexiga lilla saken...armarna, händerna, fingrarna...

Darling, you are drop dead beautiful.
  • ÄngDal
    Påven Johanna skrev 2014-09-17 20:55:37 följande:

Fast du skulle se jättekonstigt ut i dem, och jag tvivlar verkligen på att du skulle klara av att gå i de där skorna. 

Haha :D

Ni kvinnor är fantastiska som kan gå snyggt i skor med 10 cm klack :)
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-17 21:23:13 följande:
    ÄngDal skrev 2014-09-17 19:58:19 följande:
    Fy satan, NT! Ordet "perfekta" räcker inte för att beskriva dina ben... *sing halleluja*

Och skorna...och den sexiga lilla saken...armarna, händerna, fingrarna...

Darling, you are drop dead beautiful.
    straight arrow skrev 2014-09-17 20:19:35 följande:
    Dina ben börjar kvalificera in som "needful things" hos mig...
    Tack raringar Hjärta

Ett rykande färskt kollage till er! 6 år äldre än förra bilden men går väl inte av för hackor ändå hoppas jag Solig

Du är så väldigt vacker och elegant och sexuellt fulländad när du klär dig i alla dessa vackra underkläder, skor och annat. Du är en väldigt, väldigt attraktiv kvinna, NT, på alla plan. {#emotions_dlg.flower}

Otroligt vilka fina ben, vilka fina lår, vilka fina höfter och midja du har... Solig
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-17 22:05:21 följande:
     hihi
    ÄngDal skrev 2014-09-17 00:42:06 följande:
    Fin utsikt...som väcker andra tankar än sömn... Tungan ute
    kan det vara sex du tänker på? Skrattande 

Kanske det, kanske... Flört

Det är svårt att inte tänka i de banorna med tanke på hur söt du är och hur fin kropp du har...Tungan ute
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-17 23:00:58 följande:

Väldigt vackra bilder ni alla lägger upp för min del blev det en *springa förbi spegeln bild* 

Men även du tillhör kategorin "otroligt fina och sexiga kvinnor i HK-tråden". :)
Svar på tråden Helkroppstråden