• ÄngDal

Helkroppstråden

Snuskig1 skrev 2014-09-21 18:26:57 följande:

Söndahschmöndag!

Alltid lika sexig... *drömmer om sånt som man blir varnad för av FL* Flört
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-21 18:40:09 följande:

Jag använder mina året runt :D

Kära, vackra, underbara och sexiga NT, kan man få be om en bild med raggsockar, stjärt i fina trosor och brösten blottade på det sätt som vi älskar...ditt vackra hår får gärna vara med på bilden, om det nu går att förena alla mina önskemål, hehe
    {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-09-21 17:16:42 följande:

En grå söndag som denna = Mys i soffan med te, en bra film..  mys med barnen! Perfekt söndag helt enkelt. 

Hoppas ni har det lika mysigt!Glad

Så fin och vardagssexig. Jag gillar raggsockorna, de gör dig extra läcker.... Solig
  • ÄngDal
    goaskalice skrev 2014-09-21 19:44:16 följande:

Mannen snart hemma, intar position

Ha det så skönt... FlörtTungan ute
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-21 20:03:00 följande:
    Vet inte hur jag ska lyckas få med både rumpan och brösten på samma gång dock, så vig är jag inte Drömmer
    Med en spegel kanske...eller både rumpa och brösten i profil...eller så får du stå lite snett bakifrån och vrida på överkroppen - jag är glad om ett av brösten kommer med om det nu inte går att få med båda godsakerna... ;) Tungan ute

Men; jag blir överlycklig av en bild, vilkensomhelst, av dig,Hjärta med eller utan raggsockor, med eller utan kläder...Oskyldigfast roligast MED kläder när du botaniserat i utklädningslådan...Förvånad

Snart måste du förresten visa vad du ska ha på dig på Halloween! Solig
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-21 20:25:17 följande:

har också raggisar (som vanligt) stod i valet och kvalet om var jag skulle beskära bilden hahaha
    Åh, din rumpa är så härligt vacker och sexig och välformad att det verkligen inte går att se sig mätt på den. Tungan ute

MYCKET fina trosor också, din stjärt passar verkligen i dem. Du har verkligen en rumpa som gjord för stringtrosor av olika slag. {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-21 22:29:33 följande:

Nu ska jag försöka att sova för det lär nog inte bli så lätt när det regnar på bra ute och åskan kommer och går .

Jag bjuder på ett god natt bild.

Natti natti! :)
  • ÄngDal

[quote=74038118][quote-nick]Snuskig1 skrev 2014-09-22 07:35:44 följande:[/quote-nick][/quote]

Supersöt, supersexig, supersnuskig.

• ÄngDal
    Anonym (Marko) skrev 2014-09-22 00:56:41 följande:

Shit!!!  Den avföringsutkastaren går då inte av för hackor. Klart sevärd...

Stopp och belägg!!!

Du får inte kalla en av FL:s vackraste och sexigaste rumpor för "avföringsutkastare"...det är inte rätt på något vis... ;)

Kan vi enas om detta i tråden...? :)
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-09-22 13:41:20 följande:

Repris!

Den här bilden kan du reprisera precis hur många gånger som helst. Din kropp är magisk... Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden