• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Hojtar
    fialotta85 skrev 2013-12-08 17:30:32 följande:
    Åh. Herre. Gud.

Vackert, väldigt vackert
    Tack fialotta85 - är klar med matlagningen, hunnit äta och nu är det film som gäller ;) Vad händer hos dig ikväll?
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

[quote=71895697][quote-nick]Anonym (Fröken C) skrev 2013-12-08 19:33:39 följande:[/quote-nick][/quote]

AB Fröken C mitt hjärta det bankar... Snygg kropp!

• swed38gbg
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 19:28:19 följande:

Porrigt, läckert, smakfullt...grr
  • Hojtar
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-08 17:33:00 följande:
    Värmande bad!
    Oj... den här typen av aktivitet uppskattas mycket... ;)
  • swed38gbg
    Liberatated skrev 2013-12-08 19:35:00 följande:
    Hej du
    Läckert fröken C. Lova du postar mer. Fiin kropp som skymtar =)
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 18:50:43 följande:

Synd på rara ärtor känns det som......... inte ska väl du bli en stol heller......... vet en massa andra saker som jag skulle ha större nytta av Flört.

Ja men berätta då så jag vet innan hjärtat stannar efter att ha skärskådat dina bilder så finns där en överhängande risk.....
  • fialotta85
    Hojtar skrev 2013-12-08 20:01:37 följande:
    Tack fialotta85 - är klar med matlagningen, hunnit äta och nu är det film som gäller ;) Vad händer hos dig ikväll?
    Mysigt! Vilken film? Här är det Solsidan som gäller nu har jobbat idag så det är soffläge för denna fialottan ikväll
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 19:28:19 följande:

Tummen upp för ännu en läcker pose Mangoo. Sen skulle jag kunna fylla på med en lång rad adjektiv för att beskriva hur snygg och sexig du är, men det vet du ju redan att jag tycker att du är :)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 19:10:36 följande:
    Haha...... den måste jag har missat men å andra sidan lyssnar jag inte på så mkt musik från 60-talet Flört.
    En klassiker från Monty Python :)

Send "Sit On My Face" Ringtone to your cell

Sit on my face and tell me that you love me

I'll sit on your face and tell you I love you too

I love to hear you oralize

When I'm between your thighs

You blow me away

Sit on my face and let my lips embrace you

I'll sit on your face and then I'll love you truly

Life can be fine if we both sixty nine

If we sit on our faces in all sorts of places

And play till we're blown away
  • Movit
    Liberatated skrev 2013-12-08 18:23:48 följande:
    May I

Så får man säga bevisligen men inte något mer.....min kommentar om Lurker blev bortplockad...