• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Fröken C) skrev 2013-12-08 22:12:33 följande:
    Kanske det PPP ;)

Hoppas du hittar dit då!
  • sixtenblixt
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-08 22:20:39 följande:

Du har letat i arkivet se jag .Tack så mycket !
    när jag så din senaste bild måste jag bara kolla upp om de finns mera fina bilder och det finns det. Du har en otroligt vacker kropp, den skall du vara stolt över. Får gärna sätta upp fler bilder med strumpbyxor på
  • Anonym (KMP)
    sixtenblixt skrev 2013-12-08 22:57:53 följande:
    när jag så din senaste bild måste jag bara kolla upp om de finns mera fina bilder och det finns det. Du har en otroligt vacker kropp, den skall du vara stolt över. Får gärna sätta upp fler bilder med strumpbyxor på

Tack !....Ska fixa det någon dag...när du nu ber så fint
  • sixtenblixt
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-08 23:07:03 följande:

Tack !....Ska fixa det någon dag...när du nu ber så fint
    Tack Tungan ute
  • sixtenblixt
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-06 15:38:43 följande:

Snygg body
  • Bonnevier
    Hojtar skrev 2013-11-29 16:09:52 följande:

Fredag... och nu kom bilden med också... Trevlig helg!
    Hot!
  • justnextdoor

Hoppas ni haft en fin helg alla! Själv har jag syndat med julmat och godis, men det är lugnt, får dela ut ett straff till mig själv om inte någon frivilligt ställer upp

• Anonym (Kvinna 2)

Ser ju inte bilden :(

justnextdoor skrev 2013-12-08 23:21:33 följande:
    Hoppas ni haft en fin helg alla! Själv har jag syndat med julmat och godis, men det är lugnt, får dela ut ett straff till mig själv om inte någon frivilligt ställer upp

• Liberatated

Ingen bild vinet var gott

Det var öde, det var dags,

I gräset i mörkret i lustens palats

Tankar om tid var bortom dissonansen

Kvar fanns bara ruset av dekadensen

Dina läppar så röda och förbjudna kyss

Vi var i zenit, det hände just nyss

När zion såg våra kroppar i trans

Föll allt på plats allt som just då endast fanns

Våra blickar såg ljuset i nattens sken

Se lockades av mörkrets furstar på snabba ben