• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • engdahl
    Speak up skrev 2013-12-08 19:59:32 följande:
    Försöker du intala mig att du ligger och kör bänkpress med en karl? ;)
    Är det bänkpress man kallar missionären nuförtiden... ;)
  • GoodMangoo
    FlörtSpeak up skrev 2013-12-08 19:59:32 följande:
    Försöker du intala mig att du ligger och kör bänkpress med en karl? ;)
    "Press" stämmer bra in men resten........... nja Drömmer!!

PPP
    - tror du kan ta en burk till faktisk.... skadar nog aldrig Kyss!
    swed38gbg skrev 2013-12-08 20:03:16 följande:
    Porrigt, läckert, smakfullt...grr
    Grrr Flört!
    Movit skrev 2013-12-08 20:06:10 följande:

Ja men berätta då så jag vet innan hjärtat stannar efter att ha skärskådat dina bilder så finns där en överhängande risk.....
    Återkommer när jag listat 1-10 Skål!
    Zack skrev 2013-12-08 20:09:55 följande:
    Tummen upp för ännu en läcker pose Mangoo. Sen skulle jag kunna fylla på med en lång rad adjektiv för att beskriva hur snygg och sexig du är, men det vet du ju redan att jag tycker att du är :)
    Tröttnar dock aldrig på att höra det Hjärta{#emotions_dlg.flower}!!!

• Anonym (Fröken C)

Hej Lib ;) och tack för komplimangerna speak och 38:an. Det kommer kanske mer bilder ngn gång. PPP, du har talets gåva ;)

• GoodMangoo
    engdahl skrev 2013-12-08 20:17:35 följande:
    Är det bänkpress man kallar missionären nuförtiden... ;)
    Booooooooooring Foten i munnenFlört!!!
  • swed38gbg

Här kommer en "special" outfit...silverkallingar med "lucka" där fram...smidigt i vissa lägen =)

• Anonym (Fröken C)
    swed38gbg skrev 2013-12-08 20:23:12 följande:

Här kommer en "special" outfit...silverkallingar med "lucka" där fram...smidigt i vissa lägen =)

Mm, en karl som kan klä sig!
  • swed38gbg
    Anonym (Fröken C) skrev 2013-12-08 20:25:24 följande:
    Mm, en karl som kan klä sig!
    Tack, vad kul å höra! Måste säga detsamma om dig. Läckert med tighta byxor på dig...grr
    Du måste lova att posta mer...snart! ;)
  • GoodMangoo

Snickarbrallor i all ära men detta alltså.................wow Skål!!!
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 18:50:43 följande:
    Dom som känner mig vet att jag inte dricker kaffe MEN en stor klick grädde i en kopp varm choklad är ju inte heller helt fel Drömmer!
    Movit skrev 2013-12-08 15:39:51 följande:
    Vilka ben.....Mangoo.....jag ska bli din stol i mitt nästa liv...tänka att få din rumpa sittandes på mig varje dag...
    Synd på rara ärtor känns det som......... inte ska väl du bli en stol heller......... vet en massa andra saker som jag skulle ha större nytta av Flört.Mmmm.......en mkt lockande tanke Tungan ute!!

Jag skulle gärna servera en stor kopp varm choklad med "nyvispad" grädde... ;)

Som sagt, vill du sitta på ett "tillfredsställande" sätt är det bara att du sänker ner "härligheten"... :)
  • Påven Johanna

Berättar du om silverkalsongerna innan du displayar dem i skarpt läge, så att säga? Jag tänker mig att de kanske utgör en lite väl häftig överraskning för en del kvinnor. Är det string bak...?