• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Påven Johanna
    swed38gbg skrev 2013-12-08 20:38:37 följande:
    Ja, det kanske är att bränna ljuset i bägge ändar genom att lägga upp bilden här...testar ev reaktioner på kvinnliga könet å ser om det uppskattas. Har ingen "motspelare" att testa på i "skarpt läge" just nu...
    Är inte string bak. Tycker tjejer det är snyggt med string på killar?
    Jag vet inte vad tjejer i allmänhet tycker, kanske inte finns något konsensus angående just den saken. Själv tycker jag att det blir för mycket Borat. Jag föredrar min karl i boxer eller allra helst naken. Men visst, skulle han av någon anledning vilja ikläda sig silver-thong med kuklucka så skulle jag väl inte skicka ut honom på cirkusturné för det, en del saker får man helt enkelt bara gripa tag i och bearbeta, så att säga. 
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-08 20:33:53 följande:
    Tack Pilen!

Tack PPP. Ja... Så länge sjölejonet heter PPP och får mitt hjärta att banka lite extra!

Många som blev badsugna ikväll!

Haha...var så säker!
  • Hojtar
    fialotta85 skrev 2013-12-08 20:08:24 följande:
    Mysigt! Vilken film? Här är det Solsidan som gäller nu har jobbat idag så det är soffläge för denna fialottan ikväll
    Tittar på filmen Captain Philips, tycker att den bra. Solsidan är också kanon Flört
  • GoodMangoo
    engdahl skrev 2013-12-08 20:30:11 följande:
    Jag skulle gärna servera en stor kopp varm choklad med "nyvispad" grädde... ;)

Som sagt, vill du sitta på ett "tillfredsställande" sätt är det bara att du sänker ner "härligheten"... :)
    Är du på det klara med vad du ger dig in på Drömmer??

PPP- gillar ju din skarpa ton så vi kanske ska skippa fler julkakorObestämd!
    swed38gbg skrev 2013-12-08 20:32:58 följande:
    Jasså du kommer ihåg snickarbrallorna =) =) Jamen det känns kul att våga testa lite nya underkläder mm ibland..haha
    Dessa kallingar måste man inte ta av...har i svart latex också...
    Hur kan man glömma den bilden Flört!
    engdahl skrev 2013-12-08 20:34:18 följande:
    Så det är bara doggy style som gäller för dig...
    ...eller är det jag som är tråkig...? ;)
    Jag stänger inga dörrar Cool!
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-08 20:39:06 följande:

Hahaha, uppmärksamt! Ikeakrokodilen är min vän!

Alla gånger, Liber!

Ååh... Tack raring, vilken fin komplimang!

Vi börjar bli några stycken, men stjärterum finns det väl alltid? SU, Mangoo och L-Fia, trevlig tanke!
    Mmmm SUkonmmer inte få det lätt Skrattande!!

• Matildet
    fialotta85 skrev 2013-12-08 20:08:24 följande:
     Här är det Solsidan som gäller nu  
    Så kul! Jag följer Solsidan slavisktFlört
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-08 18:35:20 följande:
    Åååh... Drömmer Varför inte!
    Om du inte vill smeka något annat iställetFlört
    Abso-fucking-lutely.
  • Hojtar
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 19:28:19 följande:

Förförisk, intensiv och härlig ????
  • GoodMangoo
    Hojtar skrev 2013-12-08 21:37:47 följande:
    Förförisk, intensiv och härlig ????
    Ja

Ja
    Ja Flört!!!
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 20:51:49 följande:
    Är du på det klara med vad du ger dig in på Drömmer??

PPP- gillar ju din skarpa ton så vi kanske ska skippa fler julkakorObestämd!
    swed38gbg skrev 2013-12-08 20:32:58 följande:Jasså du kommer ihåg snickarbrallorna =) =) Jamen det känns kul att våga testa lite nya underkläder mm ibland..haha
    Dessa kallingar måste man inte ta av...har i svart latex också...
    Hur kan man glömma den bilden Flört!Jag stänger inga dörrar Cool!
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-08 20:39:06 följande:

Hahaha, uppmärksamt! Ikeakrokodilen är min vän!

Alla gånger, Liber!

Ååh... Tack raring, vilken fin komplimang!

Vi börjar bli några stycken, men stjärterum finns det väl alltid? SU, Mangoo och L-Fia, trevlig tanke!
    Mmmm SUkonmmer inte få det lätt Skrattande!!

När det gäller "det muntliga" vet jag att du skulle bli mer än nöjd... ;)