• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 20:20:31 följande:
    "Press" stämmer bra in men resten........... nja !!

PPP- tror du kan ta en burk till faktisk.... skadar nog aldrig !Grrr !Återkommer när jag listat 1-10 !Tröttnar dock aldrig på att höra det !!!

Haha...då blir jag ju så snäll att jag blir apatisk...och dessutom rund om magen!
  • swed38gbg
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 20:28:26 följande:
    Snickarbrallor i all ära men detta alltså.................wow Skål!!!
    Jasså du kommer ihåg snickarbrallorna =) =) Jamen det känns kul att våga testa lite nya underkläder mm ibland..haha
    Dessa kallingar måste man inte ta av...har i svart latex också...
  • Liberatated
    Anonym (Fröken C) skrev 2013-12-08 20:21:56 följande:

Hej Lib ;) och tack för komplimangerna speak och 38:an. Det kommer kanske mer bilder ngn gång. PPP, du har talets gåva ;)

Hej snygging

Allt väl med dig
  • Anonym (lurkerfia)
    straight arrow skrev 2013-12-08 17:35:56 följande:
    Snyggt, sexigt, sensuellt!

Tack Pilen!
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-08 17:48:08 följande:
    Kommentera.

Ser mysigt ut...plats för ett sjölejon?

Skitsnygg mage!

Tack PPP. Ja... Så länge sjölejonet heter PPP och får mitt hjärta att banka lite extra!
    Anonym (Mulen) skrev 2013-12-08 17:51:48 följande:
    Blev badsugen... Doppa sej i värmen. Bli blöt. ... Mmmm

Många som blev badsugna ikväll!
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 20:22:44 följande:
    Booooooooooring Foten i munnenFlört!!!
    Så det är bara doggy style som gäller för dig...

...eller är det jag som är tråkig...? ;)
  • swed38gbg
    Påven Johanna skrev 2013-12-08 20:32:23 följande:
    Berättar du om silverkalsongerna innan du displayar dem i skarpt läge, så att säga? Jag tänker mig att de kanske utgör en lite väl häftig överraskning för en del kvinnor. Är det string bak...?
    Ja, det kanske är att bränna ljuset i bägge ändar genom att lägga upp bilden här...testar ev reaktioner på kvinnliga könet å ser om det uppskattas. Har ingen "motspelare" att testa på i "skarpt läge" just nu...
    Är inte string bak. Tycker tjejer det är snyggt med string på killar?
  • Anonym (lurkerfia)
    Anonym (Jane Doe) skrev 2013-12-08 18:22:22 följande:
    Woah! Snygg lekamen! Och bra tänkt kring säkerheten också. Den man som ska bada med dig behöver garanterat halkskydd i karet. Tänk bara vad som annars kan hända när blodet rusar neråt! 

Hahaha, uppmärksamt! Ikeakrokodilen är min vän!
    Liberatated skrev 2013-12-08 18:23:48 följande:
    May I

Alla gånger, Liber!
    engdahl skrev 2013-12-08 18:33:12 följande:
    Wow! Du är otroligt läcker och sexig. Vilken mage du har - och brösten! Fn detalj med vårtan mellan fingrarna och att vi får ana att du har en ansad liten hårbuske mellan dina vackra ben... Tack för att du gjorde min kväll! :)

Ååh... Tack raring, vilken fin komplimang!
    Speak up skrev 2013-12-08 18:59:30 följande:
    Jag garanterar att både Angel och SU inte hade bangat på att krypa ner bredvid där! 

GoodMangoo skrev 2013-12-08 19:03:05 följande:
    Jag tyckte jag hörde något innefrån badrummet nyss........ är det ok om jag kryper ner ??

Vi börjar bli några stycken, men stjärterum finns det väl alltid? SU, Mangoo och L-Fia, trevlig tanke!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Fröken C) skrev 2013-12-08 20:21:56 följande:
    Hej Lib ;) och tack för komplimangerna speak och 38:an. Det kommer kanske mer bilder ngn gång. PPP, du har talets gåva ;)

Haha...tack Fröken C...får inte prata allt för mycket då kan Pilen ta mig i örat...men du kan ju inboxa mig bilder...så dom andra blir lite avis! Kul att du kollade förbi och välkommen åter!
  • Liberatated
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-08 20:39:06 följande:

Hahaha, uppmärksamt! smile5.gif Ikeakrokodilen är min vän!
    Liberatated skrev 2013-12-08 18:23:48 följande:May I

Alla gånger, Liber!

Ååh... Tack raring, vilken fin komplimang!
    Speak up skrev 2013-12-08 18:59:30 följande:Jag garanterar att både Angel och SU inte hade bangat på att krypa ner bredvid där! 

Vi börjar bli några stycken, men stjärterum finns det väl alltid? SU, Mangoo och L-Fia, trevlig tanke! smile5.gif
    Gillar våra bad snygging
  • Anonym (lurkerfia)

T

S4M skrev 2013-12-08 19:10:56 följande:
    Vill inte citera, vill bara säga wow!

Tack Sam!

Jag hann se din kommentar Movit. Vädersträcket förvånade mig lite men tack!