• thessa

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-10 20:42:04 följande:

Ja, det är kanske bara jag som har skev kroppsuppfattning. Har ibland svårt att tro att det är jag på vissa bilder, fast de är alldeles nytagna då jag anser att jag inte ser så bra ut. Brukar visa bilder åt på sambo och säga att en sån mage/rumpa/ben vill jag ha när jag är färdig med träningen och han bara kollar på mig och säger att det har jag ju redan. Men han är ju min sambo så han måste ju vara snäll, det måste ju inte ni Flört
    nej men jag skulle absolut vara nöjd om jag såg ut som du gör!
    fast det är ju lätt att säga så.. många som säger att jag borde vara nöjd men man ser ju alltid en massa som man tycker att även andra borde se (fast jag är ju dock inte så slimmad som du är!)

testade ett pass med de där insanity som du skrev i nått inlägg.
    christ!! jag tror jag avlider....
    men jag ska testa de där i 30 dar och se om jag tycker att jag märker nån skillnad på hur jag mår.
    så får vi se om jag pallar 30 dar med :P men det var ett program på en sida som jag ska se om jag kan följa.
    men är ju riktigt jäkla otränad nu..

nåja, detta hör väl inte till tråden egentligen. sorry!

men jag ska lägga upp en bild sen om 30 dar så får vi se om ni tycker att jag ska fortsätta ;)
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-10 22:06:24 följande:
    Då jag inte kunde ladda upp via mobilen får ni en "the real me" bild från veckan.
    Min kropp efter 5 barn i bikini Cool

Det är fan inte dåligt. Du är jättefin. Jag uppskattar också att du vågar visa upp ditt söta ansikte. Solig {#emotions_dlg.flower} Flört
  • Anton Chigurh
    thessa skrev 2013-01-10 19:29:39 följande:
    hur kan du INTE vara nöjd med den??
    ni blir jag avundsjuk på din röv..... :P

riktigt snygg kropp har du!

nästan så att man funderar på att börja träna (bara nästan) det är så vansinnigt tråkigt.... :/
    Mmm, fast thessa !!!  Med den kropp du har behöver du inte göra ett jävla dugg, den saken är då fan så klar. Du är otroligt vacker som det är. Bara så du vet.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • thessa
    Anton Chigurh skrev 2013-01-10 22:44:51 följande:
    Mmm, fast thessa !!!  Med den kropp du har behöver du inte göra ett jävla dugg, den saken är då fan så klar. Du är otroligt vacker som det är. Bara så du vet.....
    Fina Anton! Du är så bra!
    Men som det är nu så har jag inte tränat en enda minut (förutom idag) efter att jag fick min son för 8 månader sen.
    Jag har visserligen gått ner allt utom 2 kg igen.. Men kroppen mår nog bra av att jag börjar träna lite.
    Jag är helt sanslöst trött hela tiden och jag hoppas att träningen kommer hjälpa :)

Men vi får se. Om 30 dagar kommer det en ny bild och så får vi se vad ni tycker ;)

Men tack fina Anton!
  • Anonym (MrsSweetie)
    Tom Araya skrev 2013-01-10 22:35:38 följande:
    Du har en grym kropp och en än mer grym rumpa! Tungan ute Flört Solig
    SkrattandeSkål  tack o bock..!
  • Anonym

*o* vad snygga alla ni damer är här på familjeliv!!

Ni är orsaken till att jag m många fler stiger upp på morgonen och loggar in. Ni får mitt kaffe att smaka bättre, ni får solen att lysa starkare,  ni får musiken från radion att låta bättre, ni smälter snön!!!

Ni gör så att det blir vår!

Underbart.

• Anonym

Tråden där tjejer får bekräftelse av gubbar och gubbarna får runkbilder i gengäld!

• Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-10 20:48:30 följande:
    Loveheart....har bara en sak att säga... : Du är VERKLIGEN fin!!! Glad
  • llajbans
    Anonym skrev 2013-01-11 03:20:05 följande:
    Tråden där tjejer får bekräftelse av gubbar och gubbarna får runkbilder i gengäld!

win win kallas det.
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-10 22:06:24 följande:
    Då jag inte kunde ladda upp via mobilen får ni en "the real me" bild från veckan.
    Min kropp efter 5 barn i bikini Cool

Ah...måste säga att du är väldigt snygg!! Glad

Och jag fick väldigt plötsligt en fruktansvärt stor längtan efter sol och bad. Ser Jäkligt skönt ut att bara ligga och slappa i solen så...ganske med en kall öl... Glad
Svar på tråden Helkroppstråden