• niceelinice
    thessa skrev 2013-01-10 19:29:39 följande:
    hur kan du INTE vara nöjd med den??
    ni blir jag avundsjuk på din röv..... :P

riktigt snygg kropp har du!
    nästan så att man funderar på att börja träna (bara nästan) det är så vansinnigt tråkigt.... :/

Tack =)
    Jag har helt enkelt aldrig varit nöjd med den....börjar visserligen bli det nu efter att jag la ut bilder här på fl och får så mycket fina komplimanger =)

Ja, det var tråkigt i början oxå, men det blir roligare när man kommer in i det och till slut längtar man efter nästa pass =) Det blir aldrig lättare, man du blir starkare =) Jag har bara tränat intensivt i några månader och hela min kropp är starkare, piggare och jag mår bättre.  
  • straight arrow
    Tom Araya skrev 2013-01-10 20:07:39 följande:
    Fan! Jag skulle ha läst dit inlägg innan jag postade kommentaren....Skrikandes
    Hur i h***ete hittade du den så snabbt?Förvånad
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-10 20:09:11 följande:
    Snyggt jobbat....eh..kunde du alla bilderna där utantill?? Flört
    Haha!  http://www.tineye.com/ och http://images.google.com/ är bra verktyg om du vill kunna avslöja fejkbilder. 

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • thessa
    niceelinice skrev 2013-01-10 20:11:05 följande:

Tack =)
    Jag har helt enkelt aldrig varit nöjd med den....börjar visserligen bli det nu efter att jag la ut bilder här på fl och får så mycket fina komplimanger =)

Ja, det var tråkigt i början oxå, men det blir roligare när man kommer in i det och till slut längtar man efter nästa pass =) Det blir aldrig lättare, man du blir starkare =) Jag har bara tränat intensivt i några månader och hela min kropp är starkare, piggare och jag mår bättre.  
    tycker absolut att du ska vara nöjd!:)

jaa, vi får väl se. jag undrar bara om jag kommer komma in i  det :P
    piggare skulle nog behövas däremot.. så kanske får testa ;)
  • NHult
    Anonym skrev 2013-01-10 16:52:53 följande:

Detta är jag 25år och 1 barn! ganska nöjd fast borde gå ner lite i vikt...hatar mina "kärlekshandtag" och mina bristningar på sidorna utav dom där hemska brösten Gråter det ända jag är nöjd med är väl brösten tror jag...klart att kroppen inte ser ut som den gjorde innan men men
    Synd på sillisarna,
    annars är du jättefin  
    Bloggar lite här på FL <3
  • niceelinice
    thessa skrev 2013-01-10 20:14:44 följande:
    tycker absolut att du ska vara nöjd!:)

jaa, vi får väl se. jag undrar bara om jag kommer komma in i  det :P
    piggare skulle nog behövas däremot.. så kanske får testa ;)

Ja, det är kanske bara jag som har skev kroppsuppfattning. Har ibland svårt att tro att det är jag på vissa bilder, fast de är alldeles nytagna då jag anser att jag inte ser så bra ut. Brukar visa bilder åt på sambo och säga att en sån mage/rumpa/ben vill jag ha när jag är färdig med träningen och han bara kollar på mig och säger att det har jag ju redan. Men han är ju min sambo så han måste ju vara snäll, det måste ju inte ni Flört
  • straight arrow
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-10 20:48:30 följande:

Vackert!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Tom Araya
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-10 20:48:30 följande:

Alltså, kärlekshjärta...jag vet att vi ska vara snälla här men den där bilden såg väldigt konstig ut och visar inte hur fin jag vet att du är...
  • Tom Araya
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-10 20:08:05 följande:
    Tack så fint sagt! Och tänk att jag har långt mörkt lockigt hår också
    Ja ja, spä på bara...Tungan ute...som att det inte räckte redan.Flört
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-10 20:08:05 följande:
    Jag önska att jag kunde gå ner 8kg och ska försöka föra det, då skulle jag våga visa mig nude för mannen
    Va, menar du att du lägger upp bilder här på din nästan nakna, vackra kropp som din kille/man inte får se? Förvånad
Svar på tråden Helkroppstråden