• Signorina

Helkroppstråden

Men gubbar är väl lite att ta i? Tycker inte man kan kalla männen här för gubbar.

• FjärilVingad73

Inga gubbar i den här tråden! Bara läckra killar och läckra tjejer! Kyss

FL:s feel good-tråd! Solig

• Mattias39
    Anonym (MrsSweetie) skrev 2013-01-10 22:13:00 följande:

Mrs....jäklar vilken grym kropp du har!!! Som jag sagt tidigare så har en en makalöst,obeskrivbar snygg,sexig,läcker rumpa!! Den kan man verkligen se på hur många ggr som helst!! Flört

Men hela du är väldigt,väldigt fin!! Perfekta proportioner, fin form....PERFEKTION ut i minsta detalj...!! Glad
    Tror att det är fler än jag som är lite smått avundsjuka på Mr... Flört
  • Anonym (Loveheart)
    Anonym skrev 2013-01-11 01:16:30 följande:
    *o* vad snygga alla ni damer är här på familjeliv!!

Ni är orsaken till att jag m många fler stiger upp på morgonen och loggar in. Ni får mitt kaffe att smaka bättre, ni får solen att lysa starkare,  ni får musiken från radion att låta bättre, ni smälter snön!!!

Ni gör så att det blir vår!

Underbart.
  • Anonym (Loveheart)
    Mattias39 skrev 2013-01-11 07:46:12 följande:
    Loveheart....har bara en sak att säga... : Du är VERKLIGEN fin!!!

Tack Solig. Kul att ngn uppskattade min ngt "snällare" bild. Kan ju inte porra mig hela tiden Flört
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-11 08:03:17 följande:

Tack Solig. Kul att ngn uppskattade min ngt "snällare" bild. Kan ju inte porra mig hela tiden Flört

Klart du kan. Skrattande
    Om du vill.
    Men jag tyckte det var jättekul att se en annan bild också...du är som sagt väldigt fin!!
  • Anton Chigurh
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-11 08:03:17 följande:

Du är en oerhört vacker, attraktiv och sensuell kvinna, det behövs inget porrigt för att visa det, Love. Mycket uppskattat med alla typer av bilder.

Tack, winkiss å må din dag bli en underbar dag.... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Loveheart)
    Anton Chigurh skrev 2013-01-11 08:13:29 följande:
    Du är en oerhört vacker, attraktiv och sensuell kvinna, det behövs inget porrigt för att visa det, Love. Mycket uppskattat med alla typer av bilder.

Tack, winkiss å må din dag bli en underbar dag.... 

Nu blev den det Anton, tack vare fina ord från ngn som förstår sig på oss kvinnor {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Inte nöjd)

http://img812.imageshack.us/img812/2240/imagenawm.jpg

Går inte ladda upp via fånen så fick bli en länk istället! Fick barn ganska nyligen så är inte helt nöjd med putande mage och stor stjärt :/ men det jobbar jag på och ska även ansöka om en bröstförminskning via landstinget då jag inte tycker att en G-kupa matchar mina ynka 160cm i längd. Efter 10 mån amning har de även åkt ner en våning...

• FjärilVingad73
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2013-01-11 08:26:23 följande:
    img812.imageshack.us/img812/2240/imagenawm.jp...

Går inte ladda upp via fånen så fick bli en länk istället! Fick barn ganska nyligen så är inte helt nöjd med putande mage och stor stjärt :/ men det jobbar jag på och ska även ansöka om en bröstförminskning via landstinget då jag inte tycker att en G-kupa matchar mina ynka 160cm i längd. Efter 10 mån amning har de även åkt ner en våning...
    Tycker du är jättefin! {#emotions_dlg.flower}

Stora bröst är ett aber, så jag förstår dig som lider. Själv har jag DD/E-kupa men jag försöker stå ut. Har dock ont i axlarna av bh-banden varje dag...
    Men har 10 kilo kvar till målvikt, kanske försvinner lite av brösten också... Nackdelen är ju att de som sagt var åkt ner några våningar sen innan barnen... Rynkar på näsan
Svar på tråden Helkroppstråden