-
Meddelande borttaget
-
Whoopa skrev 2013-01-12 14:38:51 följande:
Jo vi tycker Alla olika: Poängen var dock i denna tråden att har man inget positivt att säga så säger man inget alls!!! Du har säkert hört talas om "....att tiga är guld"! -
Jag tyckte det var så komiskt när en tjej var "för" professionell enligt några följeslagare i tråden. För här platsade ju bara amatörerna. Så man får inte vara för snygg alltså. Däremot får man klä upp (läs ner) sig hur man vill och framstå som lätt desperat efter positiva kommentarer.
Denna tråden visar inte upp normala kroppar som någon ville få det att framstå, denna tråden visar upp många desperata människor som gör vad som helst för respons för i verkligheten skulle de aldrig få den. -
Men låt visa upp sig om dom vill. Vad är det för fel med att fiska lite komplimanger för att själv må bättre? Det är många som vill visa upp sig och många som vill titta så vari ligger problemet?Anonym skrev 2013-01-12 15:17:31 följande:Jag tyckte det var så komiskt när en tjej var "för" professionell enligt några följeslagare i tråden. För här platsade ju bara amatörerna. Så man får inte vara för snygg alltså. Däremot får man klä upp (läs ner) sig hur man vill och framstå som lätt desperat efter positiva kommentarer.
Denna tråden visar inte upp normala kroppar som någon ville få det att framstå, denna tråden visar upp många desperata människor som gör vad som helst för respons för i verkligheten skulle de aldrig få den.
Har personligen blivit inspirerad av tråden och kommit igång med hårdträning. Bild kommer inom kort:) -
Sverige måste vara landet där flest folk har ont i magen!!! I landet där vi "sköter oss själva o skiter i andra" stör vi oss ändå jävligt mycket på andra! Så länge ingen far illa eller lägger upp andras bilder - så förstår jag verkligen inte problemet!?!? So what om jag söker bekräftelse eller uppmärksamhet!? Du vet inget om mig - jag kanske är din chef eller din bästa vän!? Kanske din dotter eller din syster!? Kanske är din mamma!! Faktum är att jag är allt ovan! Så låt oss som vill visa oss o njuta av andra fina kroppar ha vår fina tråd förstörd!
-
*Oförstörd* ska det stå!!!
-
Tjusigt!Whoopa skrev 2013-01-12 09:42:19 följande:
-
Whoopa skrev 2013-01-12 09:43:29 följande:
Ooh, angenäm baksida! Underkläderna var snygga med.Whoopa skrev 2013-01-12 09:44:49 följande:
-
Tom Araya skrev 2013-01-12 15:47:15 följande:Tjusigt!
:) -
Tom Araya skrev 2013-01-12 15:50:10 följande:Ooh, angenäm baksida! Underkläderna var snygga med.Whoopa skrev 2013-01-12 09:44:49 följande:
Oj oj! ;)