• straight arrow

Helkroppstråden

TessLi skrev 2013-01-12 13:01:25 följande:
    Har följt hela tråden i tysthet, antar att det är min tur nu!
    Bjuder på en bild, och springer iväg o gömmer mig! Skrattande
    Inget att gömma sig för, du ser jättefin ut! Vad föreställer tatueringen(?) på benet?
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Fru Darcy
    comp skrev 2013-01-12 10:24:52 följande:
    Härlig tråd med massa härliga kroppar :)
    får ge ett bidrag innan kampen mot snön fortsätter :P

Så jävla het kropp! :-O
  • NHult
    Whoopa skrev 2013-01-12 09:44:49 följande:

snyggt, gillar trosorna riktigt snygga
    och vilken läcker kropp {#emotions_dlg.flower} 
    Bloggar lite här på FL <3
  • Whoopa
    Anton Chigurh skrev 2013-01-12 01:44:24 följande:
    Du är in i helvete grann, Whoopa, en heting med stort jävla H, att det bara finns så mycket vackra damer här på moder jord, koncentrerade till FL dessutom. Otroligt. Och ang dina bristningar, Whoopa, så hade jag förbanne mig inte lagt märke till dom om inte du nämnt dom, jag tänker helt enkelt inte på sånt alls. Och jag är helt ärlig nu. "Ni" damer har så förgjordat "ont av " dom bristningar ni eventuellt må ha, men tro mig, när jag säger att dom allra, allra flesta, riktiga män , ....dom bryr sig inte ett jävla skit om det. Så du, och alla andra, kan strunta fullständigt i allt vad bristningar heter.  Ha en fortsatt trevlig afton, Whoopa......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Trevligt att du gillat vad du ser! :)
  • Whoopa
    NHult skrev 2013-01-12 13:29:17 följande:
    snyggt, gillar trosorna riktigt snygga och vilken läcker kropp  
    Bloggar lite här på FL <3

Tack! :)
  • studentbruttan29
    comp skrev 2013-01-12 10:24:52 följande:
    Härlig tråd med massa härliga kroppar :)
    får ge ett bidrag innan kampen mot snön fortsätter :P

Äntligen en kille med snygg kropp och inte en som ser ut som en hårig spaghetti.
  • Meddelande borttaget
  • studentbruttan29
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 14:24:28 följande:
    Finns en del vältränade killar om du söker dig längre bak i tråden. Jag  trodde  dock att man fick se ut hur som helst i den här tråden och ändå få uppmuntran eller är syftet med tråden kanske att höja alla kvinnokroppar - oavsett form - till skyarna men att tillåta att dissa alla män som inte lever upp till normen om hur idealmannens kropp ska se ut?
    Hade du skrivit en "sladdrig gris" som kommentar på en bild på en kvinna på samma sätt som du precis skrivit hårig spaghetti så hade du blivit lynchad, tro mig! 
    Det vette 17 men blev så besviken när alla kvinnorna var 10:or och männen var 2:or. Men nu jämnade det ut sig.
    Vi tycker alla olika och det måste man stå för. 
  • NoteturNomen

Jag håller koll på er... Fast det är helg! ;)
    Keep up the good work folks! :)

• Whoopa
    studentbruttan29 skrev 2013-01-12 14:29:47 följande:
    Det vette 17 men blev så besviken när alla kvinnorna var 10:or och männen var 2:or. Men nu jämnade det ut sig. Vi tycker alla olika och det måste man stå för. 

Jo vi tycker Alla olika: Poängen var dock i denna tråden att har man inget positivt att säga så säger man inget alls!!! Du har säkert hört talas om "....att tiga är guld"!
Svar på tråden Helkroppstråden