• Anonym (Fragum)

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2013-01-12 16:16:36 följande:
    Trevligt men varför så liten bild av något man vill se mer av?Flört
    Vill inte visa för mycket kanske... Oskyldig
  • Anonym (Fragum)
    Whoopa skrev 2013-01-12 16:17:10 följande:

Vacker!
    Tack detsamma!
  • Anonym (wow)
    comp skrev 2013-01-12 10:24:52 följande:
    Härlig tråd med massa härliga kroppar :) får ge ett bidrag innan kampen mot snön fortsätter :P  

Har med snö ;) lust att komma och ta den med :P
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (2 barn senare)
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:15:38 följande:

Hittills har jag inte sett en enda kvinnokropp här som motsvarar den svenska standardkvinnan. Dock har jag endast läst runt 30 sidor bakåt. Männen däremot visar upp en blandad kompott - vältränade kroppar och kroppar som mer faller in under kategorin svensk standardman.
    Av detta kan jag konstatera att de kvinnor som visar upp sig här inte alls gör det för att dom är desperata utan gör det för att dom är exhibitionister och vill ha uppmärksamhet både här och överallt annars. Männen som skickar upp bilder gör det förmodligen som en kul grej samt att ju mer dom visar upp sig destom fler bilder skickar tjejerna upp. Detta undantaget de vältränade männen som tillhör samma kategori som kvinnorna nämnda ovan.

Förklara gärna hur "den svenska standardkvinnan" ser ut - eftersom DU tydligen vet hur den ser ut?!

Fattar väl vem som helst, att på ett forum där merparten som besöker är kvinnor mellan 18-40, så är det vad man i större mängd får se. Det jag har sett är helt normala kroppar och inga konstigheter och alla former har också visats. Men som sagt, jag är otroligt nyfiken på den svenska standardkvinnans utseende så snälla, ge oss en bild på den.
    Det går väl emot gamla människors tankebanor a la jantelag att någon vill visa sig och faktiskt är stolt över sitt utseende. Att ej lika modiga, men desto mer fördömande, går in och läser i dylika trådar är ett mysterium. Vad har du egentligen här att göra eftersom du bara för negativitet med dig?   
  • Anonym (En rikgit Man)

50+; tråkig inställning (om jag nu inte misstolkar dig?)
    Om man vill så kan man utan minsta tvekan välja att se positivt på denna tråden och på alla som har publicerat. Jag väljer att se det enbart positivt.
    Även om de flesta är mycket snyggare än jag..!
    Det som många tjejer/kvinnor skrivit i samband med sin bild tyder för min del inte på exhibitionism, åtminstone inte i de flesta fall och åtminstone inte i något enda fall på något negativt sätt.
    Tvärtom tycker jag att många är väldigt ödmjuka, på ett ärligt och naturligt sätt.

Jag stämmer in i lovsången till samtliga publicerade bilder, alla är vackra och har all anledning vara nöjda med sitt utseende, även om utseende kan skilja på olika sätt.
    Jag är mycket imponerad av dem som tränar och anstränger sig på alla sätt för att forma sin kropp så att de själva blir nöjda, ser sexiga ut och känner sig själv sexiga.
    Samtidigt kan jag väldigt mycket uppskatta de mer "naturliga" bilderna, jag tycker även att det naturliga är mycket vackert och sexigt. Även de eventuella och mycket små brister vi har fått se i form av skavanker eller bristningar. Inget som jag har sett har fått mig att tänka något annat än "vacker!"
    Det allra sexigaste för mig är en kvinna som är tillfreds med sig själv och sitt utseende och SJÄLV känner sig sexig!
    Enligt mina personliga erfarenheter så är det ganska sällan som de allra vackraste tjejerna/kvinnorna känner sig sexigast...

• comp
    Anonym (En rikgit Man) skrev 2013-01-12 19:37:15 följande:
    .......Samtidigt kan jag väldigt mycket uppskatta de mer "naturliga" bilderna, jag tycker även att det naturliga är mycket vackert och sexigt. Även de eventuella och mycket små brister vi har fått se i form av skavanker eller bristningar. Inget som jag har sett har fått mig att tänka något annat än "vacker!"...
  • Meddelande borttaget
  • Tom Araya
    Anonym (Fragum) skrev 2013-01-12 16:23:49 följande:
    Vill inte visa för mycket kanske... Oskyldig
    Jag tror du har massor att visa och som vi här skulle uppskatta. Flört
  • Tom Araya
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:45:09 följande:

Tycker inte att jag har varit negativ, men om jag uppfattas så ber jag om  ursäkt.
    Den svenska standardkvinnan som är 30+ är betydligt mulligare än de kvinnor som lagt ut foton här på sistone. Jag har inget statistiskt material att hänvisa till men jag skulle gissa att standardkvinnan i Sverige är lätt överviktig vilket inte kvinnorna på bilderna är.  
    Jag som hängt med skapligt i tråden i stort sett från början kan upplysa dig om att omfånget av kvinnor som lagt upp bilder sträcker sig från ordentligt mulliga till väldigt smala, ingen påtaglig dominans åt det ena eller andra hållet, möjligtvis för lätt mulliga då, så jag håller inte med dig.

För det andra så kan en sådan här sida inte vara representativ för det svenska folket eftersom det är för få som lockas hit och ännu färre som lägger upp sin bild.
Svar på tråden Helkroppstråden