Helkroppstråden

50+; tråkig inställning (om jag nu inte misstolkar dig?)
Om man vill så kan man utan minsta tvekan välja att se positivt på denna tråden och på alla som har publicerat. Jag väljer att se det enbart positivt.
Även om de flesta är mycket snyggare än jag..!
Det som många tjejer/kvinnor skrivit i samband med sin bild tyder för min del inte på exhibitionism, åtminstone inte i de flesta fall och åtminstone inte i något enda fall på något negativt sätt.
Tvärtom tycker jag att många är väldigt ödmjuka, på ett ärligt och naturligt sätt.
Jag stämmer in i lovsången till samtliga publicerade bilder, alla är vackra och har all anledning vara nöjda med sitt utseende, även om utseende kan skilja på olika sätt.
Jag är mycket imponerad av dem som tränar och anstränger sig på alla sätt för att forma sin kropp så att de själva blir nöjda, ser sexiga ut och känner sig själv sexiga.
Samtidigt kan jag väldigt mycket uppskatta de mer "naturliga" bilderna, jag tycker även att det naturliga är mycket vackert och sexigt. Även de eventuella och mycket små brister vi har fått se i form av skavanker eller bristningar. Inget som jag har sett har fått mig att tänka något annat än "vacker!"
Det allra sexigaste för mig är en kvinna som är tillfreds med sig själv och sitt utseende och SJÄLV känner sig sexig!
Enligt mina personliga erfarenheter så är det ganska sällan som de allra vackraste tjejerna/kvinnorna känner sig sexigast...