• pillan3

Helkroppstråden

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3

God natt 

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anonym (semi-kåt) skrev 2014-02-03 00:37:53 följande:
    Tänk en ankeborgare där.....utan en tråd på underkroppen.....;)

Natti!

Jag tänker och tänker...men måste nog se bild på denna ankeborgare om jag ska kunna tänka klart
  • pillan3
    Anonym (Chica) skrev 2014-02-02 23:48:45 följande:
    Såå otroligt vacker DU ärKyss
    Tack så mycket
    Hw78 skrev 2014-02-02 23:44:41 följande:
    Snygga naglar

tack
  • pillan3
    Anonym (semi-kåt) skrev 2014-02-03 00:58:19 följande:
    Alltså om du hade gjort en ankeborgare, dvs haft tröjan på
    men inget alls på underkroppen:))

Gillar sådana bilder nämligen:P

Haha,  jaså? Det gör du Tungan ute
  • pillan3
    Anonym (semi-kåt) skrev 2014-02-03 01:06:02 följande:
    Yes i do i do i do :P

Och ännu mysigare om kvinnan i fråga har en hand mellan
    benen, så att man börjar undra om hon kanske plockar bär eller nå´t   Tungan ute

Bilder när jag plockar bär, visar jag inte upp här FlörtTungan ute
    Men slänger du upp en bild, så ska jag fixa en naken under!! Haha
  • pillan3
    irongarden skrev 2014-02-03 06:19:10 följande:
    Härlig spännande bild. Gillas.
    Tack Skrattande
    Grottmannen skrev 2014-02-03 07:33:35 följande:
    Ja jävlar ja, du är ju så jävla snygg!Hjärta Wowar lite med, wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow!Tungan ute
    Wow, tack så mycket HjärtaFlört

• pillan3

• pillan3

• pillan3
    Movit skrev 2014-02-03 21:47:31 följande:
    Du är en mästare att skapa nyfikenhet med dina galet sensuella bilder. Så oerhört nyfiken man blir på dig....OskyldigDrömmer
    Sån är jag Tungan uteDrömmer vad vill du veta då? Cool
    Anonym (semi-kåt) skrev 2014-02-03 22:15:30 följande:
    Mmm....du e ett busfrö.....

Ja, skulle ju busa till det lite nu på kvällen Oskyldig{#emotions_dlg.djavulsk}

Svar på tråden Helkroppstråden