Helkroppstråden
Om det vore så då skulle vi nog se både fler bristningar och celluiter , slapp hud och häng bröst, sladdriga magar .
Rätta mej om jag har fel men dom flesta som hänger här på familjeliv har fått barn ( kvinnor ) eller ?? Många ser ut att ha klarat sej väldigt bra , men vi vet ju alla att övervägande har inte den turen och vart är kort på dom ? Inte en enda av dom dom vågar lägga ut nåt kort på sej . Jag kan bara gratulera alla som klarat sig och lägger ut kort på sej och komplimangerna haglar .. Önskar jag vore en av er men, så är inte fallet . Jag har levt i 20 år med en mage som liknar helvetet på jorden , tränat som en galning då man trodde att det skulle hjälpa!! Men icke sa Nicke .., efter 20 år la jag mej under kniven , betalat själv och för min egen skull !!!!! Haft fin kropp för övrigt och aldrig fått några klagomål av mina män ( ni är helt underbara många män !!!!) men tyvärr man måste tycka om sig själv ... Och det gör jag i dag . 43 år och tre barn ... Och efter 20 år i helvetet mår jag bra :)) men nä inget kort får ni ... Ville bara berätta om dom som inte har tur .., men jag måste ge alla män och kvinnor som lägger ut bilder på sig sig själv en eloge , ni är modiga och stolta och jättefina !!! Så inte att jag vill klanka ner på nån , tycker det är kul att titta på er :))