• snd75

Helkroppstråden

Undrar om man vågar lägga upp en bild ja!

• mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-01-12 23:44:09 följande:
    För i helvete, Saft, va du är grann, herrejävlar alltså, jag har iofs misstänkt att du skulle vara vacker, även kroppsligt, men inte fan trodde jag att du var en skönhet på riktigt. Hoppas din gubbe är medveten om vilken otroligt magnifik och attraktiv kvinna han delar säng med. 

För jädra hyggligt att du visar oss. Tack, Saft, tack så mycket.....Hjärta 

Jag förlåter dig för en makalöst ostädad bakgrund. Om, du visar ytterligare en bild......!

Tack gullAnton :) Hmm, jag får fundera på om jag verkligen ska visa någon mer bild, kanske enbart för dej Anton, så du kan förlåta mej.. Kan tillägga att jag är glad att jag har en sån underbar karl som orkar med mej när jag har mina tyngre perioder då jag inte mår så bra.
    snd75 skrev 2013-01-13 02:42:28 följande:
    Undrar om man vågar lägga upp en bild ja!
    Klart du vågar :)
  • mycketsaft

Aehakan1: Anledningen till att jag visar mej med kläder på är till stor del för att inte visa upp bristningar och celluliter ;)
    Tom: Tackar, men vill man slippa mail där folk frågar om man vill knulla är det lika bra att inte ha en så snygg avatarbild ;) 

• Anonym (kille23)
    Anonym (Spetsen) skrev 2013-01-13 01:46:24 följande:
    Har kollat in i denna underbara tråd ett tag nu men inte vågat posta någon egen bild.
    Nu gör jag det ändå!
    Här är jag, ett barn och är faktiskt väldigt nöjd med min kropp!
    Sorry för dålig bild, blir så när helkroppsspegeln har gått sönder och man får stå på toaletten för att få en bild ;)

Godnatt på er!

Guud vilka söta trosor! Skäms
    Vart har du köpt dem?
  • Meddelande borttaget
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-01-13 03:28:26 följande:

Tack gullAnton :) Hmm,

jag får fundera på om jag verkligen ska visa någon mer bild,

kanske enbart för dej Anton
    , så du kan förlåta mej.. Kan tillägga att jag är glad att jag har en sån underbar karl som orkar med mej när jag har mina tyngre perioder då jag inte mår så bra.
    Så lite så, Saft, du är värd det, och mycket mer, så jävla snygg är du.

Jag ser fram emot mer av dig, helt okej om du skickar det till boxen. Vi känner ju varann.....Glad 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • comp
    Har kollat in i denna underbara tråd ett tag nu men inte vågat posta någon egen bild.
    Nu gör jag det ändå!
    Sorry för dålig bild, blir så när helkroppsspegeln har gått sönder och man får stå på toaletten för att få en bild ;)

Godnatt på er!

underbar kropp :)
  • Tom Araya
    Nu gör jag det ändå!

Godnatt på er!

Är du ett barn? Förvånad
  • comp
    mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Glad Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..

läckerSkrattande
  • Tom Araya
    mycketsaft skrev 2013-01-13 03:30:11 följande:
    Tom: Tackar, men vill man slippa mail där folk frågar om man vill knulla är det lika bra att inte ha en så snygg avatarbild ;) 
    Haha...lyckas du bra med den du har?
Svar på tråden Helkroppstråden