• Tom Araya

Helkroppstråden

TessLi skrev 2013-01-12 21:30:46 följande:
    Testar väl igen med censur! ;)

Så det är till att bli brun...Solig...fast här är du mest blå. Skrattande
    Fin kropp i alla fall och du ser ut att ha rätt stora bröst. Flört Solig
  • Tom Araya
    Anonym (Avundsjuk!!) skrev 2013-01-12 22:49:01 följande:
    Följt tråden av och till i det tysta. Är genuint avundsjuk på hur snygga alla är. Kommer aldrig våga lägga ut en bild på mig själv. Önskar det fanns ett sätt att söka fram 'killarna' utan att läsa igenom 600 sidor:)
    Många av killarna i tråden hittar du på de tio första eller tio senaste sidorna och så är det bara att klicka på 'visa endast' på dessa så får du betydligt mindre att bläddra i och hitta bilder.Solig

Men varför inte lägga upp bild själv? Flört
  • hösthjärta
    Anonym skrev 2013-01-12 15:17:31 följande:
    Jag tyckte det var så komiskt när en tjej var "för" professionell enligt några följeslagare i tråden. För här platsade ju bara amatörerna. Så man får inte vara för snygg alltså. Däremot får man klä upp (läs ner) sig hur man vill och framstå som lätt desperat efter positiva kommentarer.

Denna tråden visar inte upp normala kroppar som någon ville få det att framstå, denna tråden visar upp många desperata människor som gör vad som helst för respons för i verkligheten skulle de aldrig få den. 
    Nej, denna tråden visar inte upp några "normala" kroppar. För skulle det vara så, så skulle du få stora dåndimpen! Tråden visar upp "normala" 20-45 års kroppar som oftast klagar på 5 kilos övervikt. En tråd som denna gör att jag ALDRIG skulle våga visa upp min kropp på foto trots att jag senast i dag fick en komplimang av en kille som är 15 år yngre än jag, för min "fina runda kropp".

De kroppar som visas upp här är definitivt INTE desperata, utan helt enkelt för vackra för en sån som dig. Därför är du avundsjuk! Låt de människor som visar sina vackra kroppar här få höra att de är vackra. Medan du avundsjukt vrider på huudet och tittar åt ett annat håll. Gärna åt  ett håll där du inte behöver bry dig om andras kroppar eller behov av komplimanger, utan där du kan leva ensam med dina mörka, avundsjuka åsikter. Och låt oss andra njuta av vackra bilder oavsett om det är trådsmala kvinnor eller håriga män.
  • hösthjärta
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:15:38 följande:

Hittills har jag inte sett en enda kvinnokropp här som motsvarar den svenska standardkvinnan. Dock har jag endast läst runt 30 sidor bakåt. Männen däremot visar upp en blandad kompott - vältränade kroppar och kroppar som mer faller in under kategorin svensk standardman.
    Av detta kan jag konstatera att de kvinnor som visar upp sig här inte alls gör det för att dom är desperata utan gör det för att dom är exhibitionister och vill ha uppmärksamhet både här och överallt annars. Männen som skickar upp bilder gör det förmodligen som en kul grej samt att ju mer dom visar upp sig destom fler bilder skickar tjejerna upp. Detta undantaget de vältränade männen som tillhör samma kategori som kvinnorna nämnda ovan.

Och var är din bild då? Så vi får bedömma vilken kategori du tihhör?
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-01-12 21:22:45 följande:
    Ok, här får ni

Tyvärr hann jag inte städa innan..  

För i helvete, Saft, va du är grann, herrejävlar alltså, jag har iofs misstänkt att du skulle vara vacker, även kroppsligt, men inte fan trodde jag att du var en skönhet på riktigt. Hoppas din gubbe är medveten om vilken otroligt magnifik och attraktiv kvinna han delar säng med. 

För jädra hyggligt att du visar oss. Tack, Saft, tack så mycket.....Hjärta 

Jag förlåter dig för en makalöst ostädad bakgrund. Om, du visar ytterligare en bild......!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • nyttmedelande
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:15:38 följande:

Hittills har jag inte sett en enda kvinnokropp här som motsvarar den svenska standardkvinnan...
    Glöm inte bort att få fram en standardkvinna, så behövs det visst antal kvinnor. Det skulle inte förvåna mig om åldern låg mellan 18-55 år. Vikten mellan 45-120kg och längden mellan 145-190cm.

Standardkvinnan finns inte på riktigt, det är bara ett medeltal beräknat på ett visst antal kvinnor. De kvinnor som finns avbildade här i tråden är på riktigt :)

kram 
  • hösthjärta
    mycketsaft skrev 2013-01-12 21:22:45 följande:
    Ok, här får ni

Tyvärr hann jag inte städa innan..  
    Hmmm...."mittimellankropp".... Tycker du är väldigt vacker jag....Solig
  • NoteturNomen
    Följt tråden av och till i det tysta. Är genuint avundsjuk på hur snygga alla är. Kommer aldrig våga lägga ut en bild på mig själv. Önskar det fanns ett sätt att söka fram 'killarna' utan att läsa igenom 600 sidor:)

Klart du vågar! Här är tråden där bara snälla får komma in, så det är inte alls farligt ;)
  • aehakan1

Vill bara säga att alla är jättefina på alla sina kort :)) och jag förstår dom som skriver att det är inte några standard kroppar som visas upp här . Om det vore så då skulle vi nog se både fler bristningar och celluiter , slapp hud och häng bröst, sladdriga magar . Rätta mej om jag har fel men dom flesta som hänger här på familjeliv har fått barn ( kvinnor ) eller ?? Många ser ut att ha klarat sej väldigt bra , men vi vet ju alla att övervägande har inte den turen och vart är kort på dom ? Inte en enda av dom dom vågar lägga ut nåt kort på sej . Jag kan bara gratulera alla som klarat sig och lägger ut kort på sej och komplimangerna haglar .. Önskar jag vore en av er men, så är inte fallet . Jag har levt i 20 år med en mage som liknar helvetet på jorden , tränat som en galning då man trodde att det skulle hjälpa!! Men icke sa Nicke .., efter 20 år la jag mej under kniven , betalat själv och för min egen skull !!!!! Haft fin kropp för övrigt och aldrig fått några klagomål av mina män ( ni är helt underbara många män !!!!) men tyvärr man måste tycka om sig själv ... Och det gör jag i dag . 43 år och tre barn ... Och efter 20 år i helvetet mår jag bra :)) men nä inget kort får ni ... Ville bara berätta om dom som inte har tur .., men jag måste ge alla män och kvinnor som lägger ut bilder på sig sig själv en eloge , ni är modiga och stolta och jättefina !!! Så inte att jag vill klanka ner på nån , tycker det är kul att titta på er :))

• nyttmedelande
    Du känner som jag. Men vad sägs om att börja lägga ut en bild på det du tycker mest om? Även om det är en helkroppstråd så är det helt okey att visa delar av kroppen :)
Svar på tråden Helkroppstråden