• Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Tack Mattias för komplimangen, det sitter fint i en medelålders tvåbarnsmorsa...

Och tack Fotografen för stilfull bild och för att jag blir sugen på att ta upp mitt gamla fotointresse igen.

• Mr Espresso

Ja det tycker jag. För de anonyma vet ju alltid bäst, eller hur?

• Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-15 11:55:05 följande:
    Tack Mattias för komplimangen, det sitter fint i en medelålders tvåbarnsmorsa...
    Och tack Fotografen för stilfull bild och för att jag blir sugen på att ta upp mitt gamla fotointresse igen.

Så lite så....vill bara säga min ärliga uppfattning. Är grymt imponerad av dig och din otroligt fina kropp!!
    Så...jag tycker absolut att du ska ta upp ditt fotointresse!! :)
    Så kan du lära mig, en okunnig fotoidiot, alla knep sen... Glad
  • FjärilVingad73
    Fotografen skrev 2013-01-15 12:00:46 följande:
    Ok, bjuder på en till jag med då!

Åh! Tungan ute
  • Fotografen
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-15 11:55:05 följande:
    Kul att höra, fram med kameran nuSkrattande
  • Mattias39

Måste säga att jag tycker dina bilder är jäkligt snyggt tagna, allihop!! Även om jag då föredrar de kvinnliga motiven... Skrattande
    Men som sagt...skitsnygga bilder!!! Är lite avundsjuk på att jag saknar kunskap om fotografering....än så länge iaf
  • Anton Chigurh

Riktigt stilfulla bilder, jag misstänker att det ligger en jädra massa jobb bakom innan det blir såhär eleganta kort. 

Hatten av, Herr Fotograf, det är förbannat vacker konst du visar upp här....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Fotografen
    Mattias39 skrev 2013-01-15 12:11:08 följande:
    Måste säga att jag tycker dina bilder är jäkligt snyggt tagna, allihop!! Även om jag då föredrar de kvinnliga motiven... Skrattande
    Men som sagt...skitsnygga bilder!!! Är lite avundsjuk på att jag saknar kunskap om fotografering....än så länge iaf
    Kul att gillar mina bilder Mattias.
    Det är inte så svårt att få till bra bilder. såg att det finns en tidning ute nu med ganska så bra tips i, "FotoGuiden"

• Anonym (Loveheart)
    Fotografen skrev 2013-01-15 11:22:12 följande:

Lite annat än ens egna amatörbilder tagna i gräsligt lysrörsljus Obestämd.
Svar på tråden Helkroppstråden