• ÄngDal

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 20:41:29 följande:
    Hahaha...kan ju inte berätta mina innersta drömmar, för flera tusen människor ju då blir jag lite blyg här Oskyldig
    Hahaha...svimma av upphetsning..då är det bäst jag håller mig till påklädda bilder
    Du får väl skicka mig ett mejl då... Flört

Om jag lovar att bara nästan svimma...kan du lätta lite mer på förlåten då, jag kommer att hålla i mig så att jag inte faller...Drömmer
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 22:14:39 följande:

Dags att krypa ner, krama kudden och snarka

Du är väldigt sexig, som vanligt.Tungan ute

Frågan jag ställer mig är om du har några trosor under den där kortkorta lilla saken som du drar i (det behöver du inte göra förstår du, låt den glida uppDrömmer)
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-10-10 00:14:16 följande:

Kan inte se mig mätt på alla er så därför ett är passande ögon kanske

Dina ögon är så kristallklara och underbart vackra, jag vill dyka ner i dem, försvinna en stund, utforska dig genom din själs spegel och ditt hjärtas djupa brunnar...Solig
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-10-10 11:02:59 följande:

Det blir ett repriskollage från mig denna fredag, sorry grabbar. Men vardagen är en aning hektisk så kameran får vila. 

Trevlig helg!Skål

För mig som är både en tutt- och rumpman är det rena paradiset när du lägger ut bilder. Du är skulpterad som en gudinna, där allting på din makalösa kropp når de högsta poängerna i sexighet och perfektion.Hjärta

Ha en fantastisk helg!SkålSkål{#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-10-10 08:49:11 följande:
    Tack! Vad snällt sagt. Jag har mina skavanker . Dock tycker jag att skavanker gör en människa intressant. Ingen är perfekt
    Ja, dina "skavanker" gör dig verkligen sexig och otroligt fin, helt underbar faktiskt...{#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal

[quote=74144529][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-10 15:11:12 följande:[/quote-nick][/quote]

Otroligt hur sexig du är. Din kropp är så fin. Och så den lilla leendet och ett vackert hårsvall - du har allt en man (eller kvinna) kan önska...

• ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-11 15:17:08 följande:
    Tack för en fin komplimang. {#emotions_dlg.flower}
    Jag kan bara instämma i hyllningskören till dina stora och härliga bröst: de är mycket, mycket fina. Tungan ute
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-11 15:17:08 följande:
    Tack för en fin komplimang. {#emotions_dlg.flower}
    Och helt underbar bild på dina bröst förresten! Glad
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-11 17:24:21 följande:

Nej tack, har redan en speciell person som ska få tillgång till mina bröst. 

Oj, en synnerligen lycklig man som får tillgång till dina alldeles speciella gåvor (och inte minst det fina du brukar gömma under stjärnor och pilar) ;)
Svar på tråden Helkroppstråden