• ÄngDal

Helkroppstråden

ensamärstark skrev 2014-10-03 11:09:35 följande:

Jag lägger upp ett par ögon jag me

OMG vilka fantastiska ögon!
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-10-03 08:25:11 följande:
    Tog en snabbisbild i morse när jag skulle välja skor. Så kan jag springa runt på morgnarna för att känna vilket skohumör jag är på. Det blev inte dessa skorna kan jag meddela. Trevlig fredag!Solig
    Du är exceptionellt vacker och sexig ? och jag gillar dig i alla former av högklackat (och gärna topless). När du får tid kanske du kan lägga ut en bild på de skor du valde...Flört

Ha en underbar helg!
  • ÄngDal

[quote=74102151][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 12:29:22 följande:[/quote-nick][/quote]

Läcker i vanlig ordning! :)

• ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-10-03 20:05:52 följande:

Pillare, var det lite såhär du tänkte? Jag menar, det är ju ändå fredag

Nu ska här frossas i pizza !

Åh, hette min skapare, så enastående sexig du är... *jag svinnar*
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-10-03 19:22:59 följande:

Det blev stövlar idag. Grått och mulet, perfekt stövel väder .  Jag måste ha tappat kjolen i hallen när jag kom hem, konstigt, ingen bh heller, den måste ha stannat kvar i hallen den också.

Trevlig helg, kära Ängdal, och alla andra fina människor härinne. Tack för era fina ord, ni är alltid så snälla.

Men snälla söta rara underbara vackra läckra sexiga fantastiska Amys...

...när jag inte trodde att du kunde bli mer otroligt härlig så publicerar du den här bilden av dig, med en kropp som är kvinnligt fulländad och ett erotiskt mästerverk.

Det finns verkligen inget på din kropp jag inte fullständigt älskar till vanvett... *men jag älskar brösten lite, lite mer, de är helt makslösa*
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-10-03 17:39:29 följande:

Dom tycker nog det är kul att jag är mer en av grabbarna, fast samtidigt inte är så tråkig att titta på Solig Men det är bara vissa som får klämma mig på rumpan, man måste känna mig väl för det Tungan ute

Jag skulle verkligen vilja lära känna dig... FlörtDrömmerOskyldig
  • ÄngDal
    Anonym (23) skrev 2014-10-03 18:13:56 följande:

Trevlig fredag!

Wow, vilken underbar och fin kropp du har Tungan ute

Skön bild också med slipsen som (tyvärr) täcker det väsentligaste... Hjärta
  • ÄngDal
    Anonym (Fröken) skrev 2014-10-03 21:01:06 följande:

Fortsätter tema naket men inte visa

Fröken, du är verkligen väldigt, väldigt sexig. Din kropp är mycket, mycket fin... Tungan ute
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-10-03 00:24:00 följande:
    Bjuder på en repris bild igen
    Riktigt läckert collage på dig, Solar. Du har en stjärt som verkligen inte står någon annan efter {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden