• ÄngDal

Helkroppstråden

studentbruttan29 skrev 2014-09-29 20:51:55 följande:

Kvällsrepris. 

Yppig. Inbjudande. Underbar.
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-29 22:37:25 följande:
    Tack! Trots att jag är mer nöjd med min kropp nu som lite smalare så saknar jag rumpan lite Tungan ute
    Anonym (julälskare) skrev 2014-09-29 18:45:43 följande:
    tokfräsch! hur du ingen nyare bild?;)

Men din rumpa är fortfarande otroligt fin, helt otroligt sexig faktiskt, både i trosor och jeans...Tungan ute
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-09-30 15:28:03 följande:

Min stora röv kanske kan behaga någon. 

Jag måste säga att din stora fina röv är riktigt, härligt välformad, snygg, sexig och superläcker!

Synd att FL inte tillåter bilder utan blå prickar över musar och sånt... ;)
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-30 21:32:26 följande:

Bjuder på min utsikt från jobbet idag Solig Måste vara tråkigt att vara kille och inte ha sådan här trevlig vy varje gång man tittar ner Flört

Men åååhhh, vilken otroligt härligt underbar och fin bild. Dina bröst är verkligen som gjorda för att presenteras i världens finaste urringning. Tungan ute

Om du har ett sånt vackert dekolltage på jobbet, tittar folk dig då i ansiktet någon gång alls... Flört

Jag skulle inte tycka att det vore tråkigt att vara kille om jag jobbade tillsammans med dig varje dag. Om jag inte gjorde det, vilket jag inte gör, så finge jag väl spara den där bilden på telefonen och titta på den ständigt och jämt och kanske ha den som skrivbordsbild på datorn, som tablett på köksbordet, som fondvägg i sovrummet... ;) Solig
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-30 22:49:31 följande:
    .
    Mmm, gillar verkligen din kropp, Solar, den är väldigt fin. Rumpan är precis lika fin som brösten (som du ju visade för ett tag sedan). Tungan ute
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-10-01 09:39:00 följande:

Godmorgon!

God eftermiddag!

En riktigt härlig bild, som alltid från dig. Du är verkligen rakt igenom en mycket sexig kvinna. Gillar trosorna! Fina med smycken, även om den största juvelen göms bakom glittret...;)
  • ÄngDal
    Lickiluu04 skrev 2014-10-01 14:16:49 följande:

Bordem is a bitch

Din kropp är en Gudagåva sänd. Du har i sanning de allra skönaste brösten och de verkligt läckraste läpparna.
  • ÄngDal
    småsugen skrev 2014-10-01 11:39:24 följande:
    Haha, tack! Å tack desamma Handsome
    Två händer fulla med ett par riktigt fina lökar, läckert förpackade och presenterade i satin och spets...mmmmm....de nedre regionerna är inte så dumma de heller... ;)
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-10-01 20:40:03 följande:
    Tack! Haha, ja det händer att dom tittar mig i ansiktet Flört Men mina bröst har varit uppe till diskussion många gånger Drömmer
    Det är väl så att du har underbara ögon också förstås och läppar och kinder och haka och näsa så det finns en hel del att titta på i ansiktet också... ;)

Haha, jag kan tro att de gärna vill diskutera dina bröst. Härligt att ha en sån sexig och välsvarvad och välpumpad vinna som du på arbetsplatsen som inte har något emot att visa upp sina behag och heller inte tar illa upp om killarna tittar och kommenterar utan tar det som komplimanger. 

Vad brukar dina arbetskamrater säga om dina bröst då...och resten av din kropp? Är du enda kvinnan på ditt jobb? Om inte - är de andra avundsjuka på dig...?
  • ÄngDal
    Zack skrev 2014-10-01 21:11:26 följande:
    Undra hur många som tänker på jeansen när de ser de här fina bilderna ;)
    Din stjärt kan vara en av de finaste jeansrumpor jag sett..och svanken, magen, midjan likaså...för att inte tala om hur magiskt vacker och makalöst sexig du är när du står på alla fyra...herregud och alla helvetes jävlar... Tungan ute

Skulle man stå bakom dig när du står där på alla fyra, är väl risken överhängande att man skulle falla död ner. DödOskyldig

Brukar killar få hjärtattack av "snygg-kropp-överbelastning i synnerven och lillhjärnan" när de har sex med dig... Flört
Svar på tråden Helkroppstråden