• ÄngDal

Helkroppstråden

NeedfulThings skrev 2014-10-08 18:49:27 följande:

Det allra första lite "porrigare" plagget jag köpte Tack!Så bra Tack!Japp, så är det Tack raring!

Det första men inte det sista, det vet vi ju ;)

Du får gärna visa ännu mer plagg från din "porrlåda", sötnos!
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-10-08 18:58:42 följande:
    Det är ju halloween snart, så då är det dags att välja ut vilken maskeraddräkt jag ska ha i år.

Vem vet, ni kanske kan få agera jury Flört
    Åååh, detta är ju ett otroligt bra förslag!!! Tungan ute

Du måste förstås välja ut sex sexiga dräkter och visa upp och som vi sen får rösta om... Flört

Och sen vill vi gärna ha bilder från själva festen för att se hur det blev...Solig
  • ÄngDal

[quote=74134333][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-08 21:35:02 följande:[/quote-nick][/quote]

En väldigt sexig pose - och herrejävvlar vilka vackra kvinnliga linjer du har (och de där benen och rumpan som vi vet att du "sitter på"...OMG...)

• ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-08 22:27:10 följande:
    Den snygga kroppen tackar jag för och jag kör en kvällsrepris och säger god natt. Hjärta

Puss
    Din kropp är bara så helt fullt ut kvinnligt välsvarvad och välpumpad, pirrigt erotisk, mjukt sensuell, fantastiskt sexig och helt jäkla underbar...en natt med dig måste vara rena himmelriket, drömvärlden och som en resa i Underlandet... ;) {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-10-09 10:56:47 följande:

Godmorgon alla galet fina varelser!

Mmmmmmmums, mycket fin kropp och underbara läppar....du är verkligen sexig när du ligger där, eäs
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 12:24:44 följande:

God eftermiddag 

God eftermiddag, sexiga fina mystiska kvinna...
  • ÄngDal

[quote=74137795][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 14:02:05 följande:[/quote-nick]God eftermiddag tack du mystiska mannen  

Du har verkligen en så fin kropp, det är underbart att se dig i underkläder (och ännu hellre utan).

• ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 15:17:39 följande:
    "Ännu hellre utan" hahah, ja du..det är inte många här som sett det och så får det bli också haha

Ja, men jag behöver ju inte sluta att drömma om att du ska visa lite, lite mer och framför allt fantisera hur du ser under de där små fina sakerna du brukar ha på dig... ;) Tungan ute
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 19:27:55 följande:
    Drömma och fantisera får man absolut göra det gör jag med, men om helt andra saker Tungan ute 
    Vi kan säga så här den dagen min fantasi/dröm slår in, då kan jag visa liiiiiiiiiiite mer Tungan ute 
    (Hahaha...ha inte för höga förhoppningar nu  Drömmer)
    Berätta gärna mer om vad du drömmer och fantiserar omSkäms, det låter spännande...Tungan ute

Framför allt måste du ju avslöja nånting eftersom det handlar om att vi ska få ser bilder med mindre och färre klädesplagg så det är ju VIKTIGA saker det rör dig om... FlörtDrömmerOskyldig
    Jag vet att mina förhoppningar kommer att infrias och överstigas skulle duv älja att visa med av din härliga kropp (risken är ju att jag skulle svimma av upphetsning)
    Glad
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-10-09 18:47:20 följande:

Slänger in några repriser Glad Trevlig kväll allihop! Solig

Det kan bara bli en helt underbar kväll när du lägger upp bilder. HjärtaAtt jag råkar ha sett någon av dem förut kommer jag aldrig att klaga på - din kropp kan man aldrig se för mycket av eller få nog av eller sluta att drömma barnförbjudna saker om...{#emotions_dlg.flower} OskyldigSkämsTungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden