• ÄngDal

Helkroppstråden

ensamärstark skrev 2014-10-06 08:20:54 följande:

Godmorgon

Morgonstjärnan är ju ett annat namn för Venus, vilket är väldigt passande i det här fallet... Glad
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-06 14:35:22 följande:

Hej på er. 

Hej, på er, alla tre - ni ser verkligen underbara ut!
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-06 15:25:04 följande:

Goa ni är. 

Åh, Gud, vilka helt fantastiskt stora och fina bröst du har, underbara är ett för svagt ord för att beskriva dem... :)
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-10-06 17:35:59 följande:

Vill ta massa härliga bilder till er, men fy fan vad kallt det är! Fryser ju stjärten av mig så fort jag klär av mig. Ska ta en het långdusch nu så jag tinar upp. Då kanske det kan bli nåt nytt sen

Är du upptinad nog ännu, kära vackra , NT.

(det smärtar mig att du ska behöva gå frusen en endaste liten sekund; det ska inte gudinnor behöva göra).

Och så undrar jag: när är "sen" skulle du säga...? ;)
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-10-06 19:32:48 följande:

Jag blev upptinad efter duschen, men nu fryser jag igen Men jag är frusen av mig, hjälper ju inte att vara singel heller och inte ha nån att gosa med i soffan!

Jag hann knäppa några bilder efter duschen medan jag fortfarande var varm, men eftersom jag bara kan lägga upp via datorn tar det lite tid

Det är lite synd om dig som är så frusen. Jag hoppas att den kärlek du får här i tråden värmer lite iaf.

Kram
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-10-06 20:23:56 följande:

Håll till godo

/frusen NT

Ja, du gör mig varm iaf, NT. Din kropp är lika het som din utklädningslåda är underbar. Otroligt fina och sexiga kläder, som skräddarsydda för din makalösa kropp.

OMFG, NT!
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-06 19:38:09 följande:

Kvällsbild nummer 2.

Din kropp är verkligen något alldeles, alldeles extra.
  • ÄngDal
    Zack skrev 2014-10-07 16:54:36 följande:

Vilken härlig bild, och det uppskattas extra mycket att du guidar oss runt med pilar till väsentliga sevärdheter på kroppen. Tänk att få gå på upptäcksfärd där ;)

Instämmer till fullo! ;)
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-10-07 22:07:54 följande:

Säger god natt med en äldre men ej visad bild Glad

Natti natti raringar! {#emotions_dlg.flower}
    En så läcker BH, NT. Som gjord för dina fantastiska bröst med de allra sötaste vårtorna som finns...som nyfiket kikar ut ur maskorna, helt underbart förstås, som allting med din perfekta lilla kropp... *suck*
    Natti natti, raring! {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    småsugen skrev 2014-10-08 09:34:56 följande:

Torsdagstuttar i repris...

Härligt att titta på dig, du förgyller verkligen en gråmulen dag som denna!
Svar på tråden Helkroppstråden