• Bonnevier

Helkroppstråden

bluegrass skrev 2013-01-15 18:12:51 följande:
    Fasen vad många helt perfekt kroppar det finns. Jag är djupt imponerad av er!
    Linice, loveheart, badsugen, tvåbarnsmama, porkypeggy, 50+ mfl mfl mfl. Galet snygga!

En fråga bara, hur hinner ni träna så mkt ni som har småbarn? Ngra tips?
    Inspirerad av er gick jag upp 05.20 imorse för att köra ett pass före jobbet, men det orkar jag nog inte varje dag...
    det undrar jag också. Har ingen som helst tid eller ork på kvällarna när kidsen somnat, vilket aldrig brukar vara innan kl 21.  
  • Bonnevier
    niceelinice skrev 2013-01-15 18:28:38 följande:

Har en 6-åring hemma, när jag har gjort hemmaträning (insanity workout) har han varit med och försökt träna med mig. Har varit en rolig grej vi gjort då träningen inte blivit för sent. Annars har jag kunnat träna efter att han har gått och sova på kvällen. När han var typ enn halvår höll jag till på gymmet då och då, det blev ju inte några superlånga pass men ca 40 minuter var han nöjd. Han låg i bilstolen och sov mesta delen av tiden, satt jag i något maskin kunde jag gunka bilstolen med foten samtidigt som jag tränade. Det mesta går, bara man vill tillräckligt mycket =)
    just ja, det skulle jag ju fråga, vad innebär insanity workuot? låter väldigt intressant.
  • niceelinice
    Bonnevier skrev 2013-01-15 18:32:32 följande:
    just ja, det skulle jag ju fråga, vad innebär insanity workuot? låter väldigt intressant.

Det är sjukt bra träning, du både brännde sjukt mycket fett och samtidigt bygger muskler i hela kroppen. Från början är det jätte, jättejobbigt. Jag fick ta flera pauser, men jag blev starkare och nu njuter jag faktiskt av svetten som rinner nedför hela kroppen, hur sjukt det är kan låta =)

Här hittar du info och en film och programmet: http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/best_sellers/insanity.do 
  • Topps
    A82 skrev 2013-01-15 15:31:32 följande:

phpfethlv.jpg

OMG vilken bild  

Måste säga att jag gillar alla i denna härliga tråd. Trist att det finns ett eller tre stolpskott som hajar vad tråden går ut på. 

• Lakey69
    niceelinice skrev 2013-01-15 12:36:31 följande:
    Ingen fara, jag förstår vad du menar. Jag tränar allt möjligt som har med rumpan att göra, allt för att få min drömrumpa ;) Ang. bilden, är det lite mer såhär du menar? Eller blir det för mycket svank?
    Grymt imponerad av din vältränade kropp! Den skåran längs ryggraden mellan "filéerna" är bara för grym.
    Snyggt och bra jobbat!

• Nanime
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:27:35 följande:
    bara en snabb fråga, varför är det så många som söker bekräftelse? mest tjejer ser jag. Ju mer "åh vad snygg du är" ju fler bilder läggs in. Snälla ni jobba på självkänslan.

Vad tror ni ärligt att det är för killar som sitter här på familjeliv(!) och tittar på bilder... 

Vissa bilder är inte ens fina men ändå får dom massa "snygg du är" förstå att det bara är för att ni ska lägga in mer bilder, folk är vääldigt nyfikna helt enkel.  
    Eller så beror det på att människor gillar olika saker, variation och i slutändan är alla fina för någon!

Om när det kommer till bekräftelsen... Människan behöver bekräftelse på många olika plan. Är man inte tillfreds med sin kropp, eller har kämpat för att få den kropp man har så kan det vara en hanteringssak att lägga ut bilder här. För mig är det för att få en mer verklig kroppsuppfattning då jag fram tills nyligen sett mig i spegeln och sett den kropp jag har fast jag även lagt på 20 kilo.

Snälla du, jobba med respekten för andra människor och deras val att visa sin kropp OM DOM VILL! Det är ingen som är tvingad till att lägga upp bilder, varför ska du klanka ned på oss som själva väljer att dela med oss av hur våra kroppar ser ut? som väljer att visa att alla ser olika ut och att du duger lika bra om du väger 58 kilo, 80 kilo eller 120 kilo!
    Om vi får en egoboost av att lägga upp bilder och få komplimanger, LÅT OSS FÅ  DÅ! Vem är du att säga att vi inte borde göra det? Vem är du att inte respektera våra val??

Skäms!
  • nyttmedelande
    Topps skrev 2013-01-15 18:42:22 följande:
    OMG vilken bild  

Måste säga att jag gillar alla i denna härliga tråd. Trist att det finns ett eller tre stolpskott som hajar vad tråden går ut på. 

Menar du vad du skrev eller ska det vara ett "Inte" med i texten?
  • niceelinice
    Lakey69 skrev 2013-01-15 18:54:38 följande:
    Grymt imponerad av din vältränade kropp! Den skåran längs ryggraden mellan "filéerna" är bara för grym.
    Snyggt och bra jobbat!

Tack så mycket =)
  • porkypeggy
    Mattias39 skrev 2013-01-15 14:48:43 följande:

Åhhh...herregud!! Så gudomligt snygg o sexig!! Flört Höll ärligt på att sätta kaffet i halsen!!
    Du hamnar dig verkligen upp i bland Topp 3 i denna tråd...enligt min egen personliga lista! Fantastisk kropp!!!
    Också här anar jag en hel del träning bakom den kroppen...!! :)
    Tackar

Jag tränar väldigt sporadiskt, kan gå flera månader utan att jag besöker ett gym eller tar en löprunda. Men jag åker aldrig bil, jag går eller cyklar vart jag än ska gärna med lite omvägar, tar alltid trappor istället för hiss. 
Svar på tråden Helkroppstråden