Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Amys skrev 2014-11-14 15:31:28 följande:

Vill i tusenfalt tacka för alla otroligt fina ord ni tar er tid att ge mig varenda gång jag bjuder på en bild. Eftersom ni fått skåda mig på alla möjliga vis har jag inte så mycket mer att erbjuda. Och tänkte därför lämna över mitt utrymme till nya vackra kroppar att skåda. Tack än en gång för glädjen ni gett mig! Kärlek till er alla. På återseende kära ni. Och trevlig helg!HjärtaKyssSolig

What!! Blev det Black Friday helt plötsligt... Hur skall vi kunna klara oss utan dig? Nåväl du avslutar utan tvekan med flaggan i topp och har nog fått många flaggstänger att resa sig. Den ena högre än den andra!!

TGIF säger jag ändå.... Speciellt till dig Amys!!

• LostInTranslation

Regenet öser ner, bäcksvart och det vinden viner runt husknuten.....Inte fan blir man sugen på att kliva ur sängen...Måndagsångest!!

• LostInTranslation
    Mrs Okänd skrev 2014-11-24 10:32:47 följande:
    Nej, ligg du kvar där och mys!!! Skrattande
    Om du har lust att titta förbi en stund lovar jag att inte flytta mig långt härifrån....Kyss
  • LostInTranslation
    Mrs Okänd skrev 2014-11-24 10:51:10 följande:

Ok...jag tar helikoptern...och blåser det inte allt för mycket hos dig så borde jag vara framme om en stund...Skrattande somna inte...Flört
    Det är inte ofta jag somnar ifrån någonting och detta tillhör definitivt inte något som jag skulle kunna somna ifrån....Så snurra igång din helikopter du. Jag lovar att jag är vaken, alert och redo när du kommer fram....Cool
  • LostInTranslation
    Anonym (wow) skrev 2014-11-24 13:11:01 följande:
    Vilken kropp!
    Tack för det wow!! Kyss...
    MissK70 skrev 2014-11-24 13:13:50 följande:

Då säger vi hej till en ny vecka igen

Hej på dig!! Känns väldigt skönt att inte behöva känna sig dum när jag stirrar på dina bröst samtidigt som jag säger det.... Du har uteslutit alla alternativ väldigt effektivt med den bilden Cool
  • LostInTranslation
    Prinsessan 83 skrev 2014-11-24 14:49:54 följande:

Jag ser bas att de står att man får visa sig påklädd/avklädd- de man känner sig bekväm med? Minst en tråd där bak..?

Inget om ifram haha ????

Eller så har ja missat ngt ????

Ska inte upprepas ????

Ja nu är det dags att du visar för oss att du faktiskt kan anpssa dig till de hårda reglerna som finns här.....
  • LostInTranslation
    Anonym (Ny i tråden) skrev 2014-11-29 22:51:45 följande:

Hoppas ni alla haft en underbar lördag :)

Ingen dålig start där!! Välkommen till tråden sexy!!
  • LostInTranslation

Det var värst vad det badas i stugorna så här i juletid... Men det är väl helt traditionsenligt iofs, även om det möjligen är lite tidigt än. Efter badet här i alla fall...

• LostInTranslation
    ensamärstark skrev 2014-11-30 18:36:56 följande:

Trevlig första advent!

Anonym (Smyger) skrev 2014-11-30 18:54:21 följande:

Här badas det också. Trevlig första advent!

Jäklar vad snygga ni är tjejer!! Gött bakparti Ensam.. Får mig att fundera på det där med julskinka...Tyst

• LostInTranslation
    ensamärstark skrev 2014-11-30 19:21:25 följande:
    Prima skinka om jag får säga det själv
    Ja, säger du det så är det den jag vill ha! Det gäller att vara ute i god tid annars står man där utan något saftigt att sätta tänderna i på självaste julafton. Det vill jag aldrig vara med om igen. Vad skall du ha för den?
Svar på tråden Helkroppstråden