Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Får bli före duschen badet bild också då eftersom jag inte fotar under själva tvagningsakten...Det är alldles för hett och fuktigt där för att jag skall våga riskera min utrustning på det viset... Oskyldig

• LostInTranslation
    Anonym (NT) skrev 2014-12-04 19:48:58 följande:

En försenad lucka 3 (tar en repris eftersom jag inte kunde fota igår) Flört

Vilken strålande idé med en egen julkalender NT!! Nu kommer jag sitta som klistrad här varje dag! Min kalender får nog börja på nr fem för att inte spamma ner det här forumet totalt....
  • LostInTranslation
    Anonym (Lurkerfia) skrev 2014-12-04 19:45:31 följande:

Ökenröven i farten.

Inte illa för en lurker.... Ökenröv alltså... Får mig mer att tänka på Greyhound....
  • LostInTranslation

Tidig lucköppninig för eventuella nattlurkare.... Lucka 5

• LostInTranslation
    Anonym (NT) skrev 2014-12-05 08:03:28 följande:

Gör ett nytt försök! Lucka 5 Glad

Ahhh.... sicken härlig fredag!! Du är snygg som stryk juh NT haha.... Ansiktet mot golvet bakom lucka 24 kanske??
  • LostInTranslation
    Anonym (Lurkerfia) skrev 2014-12-05 06:48:21 följande:
    Greyhound låter trevligare. Så länge det inte är bussen som avses.

Inte så illa du heller, får jag säga.
    Tänkte definitivt inte på bussen. Fint under är alltid nice!! TGIF!!Kyss
  • LostInTranslation
    Quexet skrev 2015-01-04 13:55:41 följande:
    Blev lite inspirerad o fick på mig träningskläder, så nu sitter jag här i soffan framför fl! Cool
    Haha får du upp pulsen tillräckligt av att sitta framför FL för att det skall förbättra konditionen?? Kanske kan bli en ny supermetod för att förbättra konditionen och bränna fett
  • LostInTranslation

God fortsättning på er alla helkroppstrådare!! Årets första Lost post...

• LostInTranslation
    villaste skrev 2015-01-04 14:18:19 följande:
    Nån som legat i med träning över julen ser jag
    Jo men det har jag ju faktiskt gjort, men trodde inte det hade gett något visuellt resultat. Begränsat med styrketräning. Trevligt att höra om det ändå gett positivt resultat.... Villaste... Nytt Nick?
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 14:20:22 följande:
    Jösses losten!!! Vilka axlar du fått  
    Ja där ser man, det behövs lite extra kött där så då hade jag ju tur att det var där julskinkan landade. Vilka otroligt kyssvänliga läppar du har....de ser välsmorda ut. Jag som är lite torr....Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 14:36:43 följande:
    Jo nog syns det att du tränat en jävla tur att den landa just där och inte på andra ställen  
    Kan dela med mig av läppglansen om du vill ha! Kan även smörja upp andra ställen med läpparna, om det nu skulle behövas Tungan ute
    Får erkänna att läppglans är en riktigt turn on för mig ...Tror det är alla associationer som drar i gång i huvudet på mig. Tackar lätt ja till att ta del av din. Bästa sättet att hålla läpparna i trim denna tid på året haha. Och ja varför inte köra på och smörja upp lite fler områden när du ändå är igång.  Kyss Kanske kan krävas tyngre artilleri än läppglans iofs...eller det skadar ju aldrlig menar jag....
Svar på tråden Helkroppstråden