Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Beverly Marsh skrev 2015-01-04 23:16:47 följande:

Mitt nya nick går att koppla ihop med mitt gamla, om man har lite koll på en viss författare som jag råkar älska ;) Kommer inte säga rakt ut vem jag är, men har man kollat noga på mina gamla bilder bör man känna igen mig :P haha

Okunnig inom den typ av litteratur men visst känner jag igen ett vackert ansikte...axeln är jag inte helt hundra på iofs. Älskar dock klangen i ditt nya nick...låter mystiskt, exotiskt och sexigt... Jag har dock inte varit inne här på några månader så därför har jag lite extra svårt även om jag tittar extremt noga på alla bilder.... Men jag löser detta...behöver bara lite tiiiid...och ett förstoringsglas...
  • LostInTranslation
    Aros02 skrev 2015-01-04 23:35:21 följande:
    Jag har satt mästerdetektiven Blomkvist på det här svåra fallet, återkommer!
    Tack Aros, men jag tror jag har löst det redan. Behövde bara förstora upp axeln lite sen föll bitarna på plats.
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 23:37:44 följande:

Haha du kommer säkert på det tillslut ;)

Yes som sagt...Case closed och du visade dig vara HELT oskyldig... Mot alla odds skall jag säga...
  • LostInTranslation
    Aros02 skrev 2015-01-04 23:44:43 följande:
    Helvete Losten då e det dig å inte Blomkvist jag ska anlita i framtiden. E det sant det du säger då blir jag rädd ta mig fan!!
    Helt korrekt. Blomkvist är ju bara gammal och gaggig nuförtiden dessutom.
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 23:45:42 följande:

Jag oskyldig? Nu måste du ha tagit fel på person ;)

Ja det gick ju helt emot även min hypotes också, men utredningen visar tydligt att du kunde vara avsevärt mycket mindre oskyldig än vad du är åtminstone....
  • LostInTranslation
    Tyler skrev 2015-01-04 23:56:38 följande:

Bidrar med en själv:)

Fin kuk men den är över gränsen för vad som är tillåtet i den här tråden, så det är risk att de stänger ner ditt konto ett tag om du låter den ligga kvar.
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-05 00:00:58 följande:
    Hahaha...losten kallas ju inte losten för inget liksom Kyss
    Nej det är ju som jag sa innan...jag har massa charm och lite muskler,  men det där med brains får man leta någon annan stans efter....Skrikandes
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-05 00:04:52 följande:
    Snygg du är och modig...jag vågar inte mitt hela Skäms

Men Pillan! Vilken snygging du är.... Det är ju nästan ofattbart att ett sånt charmtroll kan ha allt liksom.... Inte bara det att dina läppar kan smörja en lem...dina ögon skulle kunna smörja den mest sargade själ... SkrattandeSolig
  • LostInTranslation
    Anonym (Tre barns mor) skrev 2015-01-05 00:14:58 följande:

Jeansrumpa

Herrejäklar!! Grattis till den bakdelen och att du på ett väldigt tydligt vis förklarar för mig varför stretchjeans är bra.... Sen kan jag inte låta bli att tänka på marklyft..Du måste vara olympisk mästare...
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-05 00:36:36 följande:
    Tack
    LostInTranslation skrev 2015-01-05 00:10:36 följande:
    Men Pillan! Vilken snygging du är.... Det är ju nästan ofattbart att ett sånt charmtroll kan ha allt liksom.... smile5.gif Inte bara det att dina läppar kan smörja en lem...dina ögon skulle kunna smörja den mest sargade själ... SkrattandeSolig
    Tack du losten! 
    Hahaha...om det vore så väl men ibland lyckas jag charma ordentligt, speciellt när jag blinkar lite extra och sneglar lite blygt  

Ja just det den där oskyldiga looken som jag skulle genomskåda direkt... Det där spelet tycker jag om haha.... Tror du spelar det bra...en kort stund i alla fall...
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-05 00:54:24 följande:
    Hahaha...skulle du genomskåda den? Losten!! *namnet* 
    Du kan ju alltid försöka och är du på rätt väg, så blinkar jag bara ännu mer   sen har jag dig precis där jag vill ha dig bakom mig, under mig, över mig, ja du vet hur man spelar twister va? Eller snackar du om annat spel? Hahaha 
    Haha Twister!! Den var ju fyndig.... Fast det kanske inte är ett dåligt förförelseknep för en oskyldig flicka som du. Vill du komma hem till mig och spela lite Twister...bara så du vet så är jag jättevig..tihi...

Om jag skulle behöva ta omvägen över Twister för att få ta dig där jag vill ha dig så tror jag lätt att det kan vara värt den lilla extra turen...Alltid kul att få slå någon i spel också...Oskyldig
Svar på tråden Helkroppstråden