Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

villaste skrev 2015-01-04 14:34:42 följande:
    Nytt för mig? Njae, men är inte anonym längre.. Ifall du känner igen mig alltså
    Det är något väldigt bekant över dig...Något nästan oemotståndligt...  Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (UUU) skrev 2015-01-04 14:37:33 följande:
    "de ser välsmorda ut"...vilken charm-knutte.Skrattande
    Stämmer! Jag är 90% charm och 10% muskler....
  • LostInTranslation
    villaste skrev 2015-01-04 15:34:33 följande:
    Haha trodde nästan du dött pga för mycket julmat eller nåt :P
    Nejdå, jag har bara testat att vara lite måttlig ett tag
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 17:29:47 följande:
    Här behövs det inge tyngre artillerier Losten!! Hahaha
    du kanske har lite gångjärn som behöver lite smörj, jag ställer upp med läppglansen i högsta hugg
    Har bara ena halvan av gångjärnet, men jag tror vi kan snickra ihop ett fint och välsmort gångjärn tillsammans..... Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 17:48:18 följande:
    Hahahah...
    första gången jag hör att man ska snickra ihop ett gångjärn, du har huvudet rätt på spiken du  Drömmer
    Välsmort blir det och troligtvis fint också, bästa kombon ju
    Jag kan vara riktig händig trots att det bara är fritiden som ägnas åt mina hanterksmässiga talanger. Tänk vad som kan h ända när två kreativa och händiga personer möts...Oskyldig Vi skulle skapa konst haha...
  • LostInTranslation
    Quexet skrev 2015-01-04 17:50:47 följande:

Smyger in en reprisbild från Intima Solig

Snyggt kexet!! Lite axeltema idag Skrattande
  • LostInTranslation
    Quexet skrev 2015-01-04 18:02:15 följande:
    Ja men eller hur, hakade på dig där! Skrattande Så nu hoppas jag att ALLA killar följer temat! Oskyldig
    Bra initiativ!! Hoppas framförallt tjejerna gör det för egen del då....men men det ena brukar ju ge det andra...
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 18:06:56 följande:
    Inte bara konst, även lite magi också! Bara sätta bollen (bollarna) i gungning och slå klackarna i taket! Hahahahaha
    Ja vem vill leva utan magi!! Du skulle nog märka att jag kan trolla bort både läppglans och kläder samt med friktionens kraft försätta dig i trans Cool....Så det är klackat som gäller Pillan. Då låter jag bli att trolla bort dem så att du fortfarande känner dig som en "fin" flicka....Oskyldig
  • LostInTranslation
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 22:49:23 följande:

Äsch fuck it, puss på er! Solig

Mmm puss på dig sexy!! Vilken blick...och en sån axel sen hehe... Kyss
  • LostInTranslation
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 23:07:42 följande:

Kanske, kanske inte ;) Haha tror dom flesta här vet vem jag är vid det här laget :)

Utom jag då som tyvärr är helt oförmögen att hänga med i alla namnbytena. Borde bygga upp en suspect list på en vägg här i lägenheten för att hänga med...Foton med pilar emellan  i bästa kriminalfilmsstilen...
Svar på tråden Helkroppstråden