Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

TGIF!! Hur är det med fredagsstämningen i tråden egentligen??

• LostInTranslation
    villaste skrev 2015-01-16 10:23:30 följande:

Killarna levererar idag trevligt! Kan köra herrarnas dag idag

Du är inte så dåilg på att leverera själv Villaste!! Kanske läge att visa det för dom som inte tror mig.... Tungan ute
    solsken04 skrev 2015-01-16 10:27:52 följande:

Nu är den bra NOEL Skrattande!!

Åhhh ett nytt namnmysterium. Varje gång jag loggar in är det någon ny som bytt användarnamn här. Du har uppenbarligen varit med ett tag som känner till min mörka bakgrund som NOEL... Lost är en mycket sjystare kille. Inte alls lika dryg och sexfixerad som det där gamla pervot.
  • LostInTranslation
    villaste skrev 2015-01-16 10:45:39 följande:
    Haha var ett tag sen jag levererade så du får njuta av de gamla bilderna

Ska byta nick någon gång bara för att retas med dig lite
    Tror inte det var så längesen så du har glömt av hur man gör. Kom igen nu leverera lite.... 

Dig skulle jag genomskåda direkt. Det där gröna ansiktet med de gigantiska tänderna glömmer man inte hur lätt som helst...
  • LostInTranslation
    villaste skrev 2015-01-16 10:55:20 följande:
    Eyy inte lämna ut mitt signalement nu då >:( haha

Nä kommer inte alls ihåg hur man gör.. Du får lägga upp några till så kanske minnet kommer tillbaka
    Ett klassiskt utpressningsförsök alltså. Vet att jag är grymt onanimaterial för dig, men utpressning har ju aldrig funkat. Du vet nog vad som krävs!! Kyss
  • LostInTranslation
    villaste skrev 2015-01-16 11:36:16 följande:
    Nej nej, såna snuskigheter ägnar jag mig inte åt, det är bara missionären som gäller när jag är gift, fram tills dess är det kyskhetsbälte vet du väl
    Kvalitén på det kyskhetsbältet ifrågasätter jag starkt haha.... Tungan ute
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-16 12:03:11 följande:
    Bra bild losten!! 
    Synd bara att losten inte alls är sexfixerad och pervo längre
    Kom just på att vi inte alls längre har samma intressen Tungan ute hahah
    Men Pillan, tycker inte du skall döma ut mig helt bara för att jag har lite nya intressen. Trodde du hade ett öppet sinne. Kan vi inte ta en poesiafton tillsammans så kanske du blir överraskad och upptäcker att det är den skönaste grejen du någonsin gjort!!?? Oskyldig
  • LostInTranslation
    SegaMorsan skrev 2015-01-16 12:19:01 följande:

Goddag alla hk:are

Snyggt morsan Flört!
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-16 12:21:52 följande:
    Poesi? Poesi losten?? Hahahah..
    Jag vet andra grejor som kan vara bättre  
    fram med fler bilder på dina armar och axlar, så ska jag ha en pillandepillanafton!!  
    Vad skulle det vara för grejer?? Klarinettfett? Om du kommer på min poesiafton kan jag läsa för dig i bar överkropp. Det går alldeles utmärkt att kombinera med en pillandepillanafton....Det brukar vara svårt för kvinnor att inte pilla på sig själva när jag läser...
  • LostInTranslation

Så här kan man också se ut efter lite pill i apparna....

• LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-22 11:57:26 följande:
    LostInTranslation skrev 2015-01-22 11:41:47 följande:
    Så här kan man också se ut efter lite pill i apparna....
    Bra jobbat grabbar mera bilder till kvinnorna

Tack Pillan!! Själv har jag svårt att sluta fantisera om att få komma djupt in i din inkorg haha..... Visste inte att du blivit så nogräknad...Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden