• Anonym (Kathrine)

Helkroppstråden

Anonym (50+) skrev 2013-01-16 11:39:21 följande:

Här kommer lite 50+-godis!

Jag som 22 år gammal blir avundsjuk på din kropp. Wow! Mycket vacker, du har en kropp att vara stolt över
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (wow)
    Anonym (Kathrine) skrev 2013-01-16 16:06:23 följande:
    Jag som 22 år gammal blir avundsjuk på din kropp. Wow! Mycket vacker, du har en kropp att vara stolt över
    hon är tok het skulle gärna ha henne i säng
  • Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-01-16 16:06:47 följande:
    Tack för alla komplimanger!

PS:   Hur gör man en sån där drinksmiley?
    Du kan kopiera denna :

cheers.gif 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Proppset
    C och A skrev 2013-01-16 16:02:38 följande:
    du sabbar ingenting! tvärtom :)
    Tack Solig
    lille Birger skrev 2013-01-16 16:03:05 följande:
    Du behöver absolut inte träna!
    Tack, men saknar min kropp från förr.
    Mattias39 skrev 2013-01-16 16:05:27 följande:

Sabba?? Inte en chans!!! Jag tycker att du istället lyfter tråden!! Glad
    Jag tyckte du var fin förra gången, och detsamma gäller än!!
    Kul att det går enligt dina planer! Och du behöver inte vänta till sommaren för att visa upp en het kropp...du har precis gjort det...!! Solig
    Haha..vad snällt sagt. Men det kan alltid bli bättre.

• JagMan
    Anonym (Isabella) skrev 2013-01-16 12:44:53 följande:
    Hej är en tjej på 25 år med en stor och putig rumpa :) Har alltid haft lätt och få muskler på ben och rumpa, ridningen kanske?
    Men den har även ett mjukt lager hull på sigTungan ute rumpan stannar oavsett hur mkt jag går ner i vikt, blir därimot gryyymt benig på axlar och bröstkorg bara Obestämd  så jag har gett upp det...

Hatade den när jag var yngre, kunde få kommentarer i skolan om putrumpan, JLo butt! osv..

Tänkte länge fettsuga så fort jag fick råd, men jag har lärt mig acceptera den med tiden, den är ju ändå en STOR del av mig, hehe Flört   

påminner om Kim Kardashian i formen säger många, fast jag har mindre bröst, och hon är nog i bättre form, men hon har ju inte fått barn heller :) 

Har suddat i bakgrunden eftersom jag är skitnervös att nån ska känna igen den :P...kan inte fatta att jag gör det här!!!

Din rumpa vill vi se mer av Isabella mm
  • Blackfeet
    Proppset skrev 2013-01-16 16:00:29 följande:
    Efter alla snygga vältränade kroppar ska jag komma och sabba tråden lite igen. Dock lite modigare och nåt kg mindre än förra gången...fast låren sitter tyvärr kvar ännu. 5kg kvar till mitt första mål, sen var det då "bara" resten kvar. Till sommaren hoppas jag kunna visa upp en riktigt het kropp.   

Jag skulle mer säga att du har en vacker och kvinnlig kropp, mycket attraktiv. Välmåendet är såklart viktigt och jag önskar dig lycka till mot dina mål.

Bra jobbat än en gång, du är skitsnygg!
  • Proppset
    Blackfeet skrev 2013-01-16 16:27:59 följande:
    Jag skulle mer säga att du har en vacker och kvinnlig kropp, mycket attraktiv. Välmåendet är såklart viktigt och jag önskar dig lycka till mot dina mål.

Bra jobbat än en gång, du är skitsnygg!

Tack!
  • A82

För att gå mot strömmen en aning tänkte jag dela med mej av denna bild från sommaren 2012.
    En kropp är ju en kropp oavsett form Glad

Svar på tråden Helkroppstråden