• Vandelfri

Helkroppstråden

A82 skrev 2013-01-16 20:10:17 följande:

Här med förklarar jag min sida öppen för en kort stund. 
    Men ni kommer säkert bli lite besvikna då den är rätt tom.

okej, du är himla söt
  • Vandelfri

lite gäddhäng, men för övrigt söt och attraktiv

• C och A
    Vandelfri skrev 2013-01-16 23:36:19 följande:
    e du slapp i blicken?
    var ser du det gäddhänget på den vackra kroppen?? 
  • Vandelfri
    C och A skrev 2013-01-16 23:37:38 följande:
    e du slapp i blicken?
    var ser du det gäddhänget på den vackra kroppen?? 

armarna
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2013-01-16 14:34:43 följande:

Ta en stund och titta igenom vad du skrivit i tråden.... Du tycker inte det är lite överdrivet och löjeväckande. .
    Mattias är fan underbar, tänk om alla kunde vara som han, vad världen skulle vara ett trevligt ställe att vistas på. I motsats till vissa fiolhuvuden som dyker upp då och då, eller fiolhuvuden kanske är fel ord, fega ryggradslösa, ynkliga, patetiska kräkmedel är nog mer korrekt epitet. 

Ja, jag menar förstås inte dig, Anna, du är ju snäll å god som få, en synnerligen sympatiskt och vänlig själ......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    ander25k skrev 2013-01-16 14:13:42 följande:
    Suddigt och fint , 5 års uppehåll kört på denna bild 3 månader.

5 års uppehåll, och ändå en sån grym lekamen, Anders, det är fan imponerande. Riktigt imponerande...Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Vandelfri skrev 2013-01-16 23:36:19 följande:
    Det där var onödigt, Vandel, 82:an har då fan inget gäddhäng, och även om hon skulle haft det, vilket hon inte har, så vore det fan så taskigt att vräka ur sig något sånt som du gjorde här. 

En ursäkt till 82:an vore på sin plats här.  
Svar på tråden Helkroppstråden